Wpis z mikrobloga

@trzaichlac69: Dzięki, bo różni znajomi mówią co innego, jedni że koniecznie trzeba blokować koło rozrządu, a inni że w ogóle nie blokują ( co dla mnie jest jakąś abstrakcją).
@mk99: Procedura wymiany rozrządu mówi tylko o wcześniejszym zblokowaniu kół wałka rozrządu i pinu na kole zamachowym. Potem Blokada na kole zamachowym. Kiedyś miałem przypadek, że ta śruba na wale od koła pasowego nie chciała zejść. Ktoś kleju nawalił. To klucz o glebę zaparty i rozrusznikiem ją odkręciłem.
@trzaichlac69: Z odkręceniem jakoś sobie poradziłem, mimo że blokada gdzieś była to niestety nie mogłem jej znaleźć ale wygięty imbus dał radę. Tylko przy dokręcaniu koła musiał się poluzować i nie zablokował zamachu, teraz troche stresu czy nie przestawiło rozrządu.