Wpis z mikrobloga

@EmDeCe o, dzięki

Powtórzę jeszcze raz innymi słowami: państwo, które żyje w głównej mierze z importu i eksportu środkami transportu morskiego odwróciło się garbem do marynarzy, czyli osób najmniej narażonych na zarażenie się jakimkolwiek wirusem. W miastach organizowane są imprezy masowe, wszędzie pełno Chińczyków bez maseczek, rutynowe testy PCR, zaszczepieni marynarze są traktowani na równi z niezaszczepionymi. Taka oto jest chińska wolność i umiłowanie do człowieka.
dlaczego usuwasz swoje wpisy wychwalające Chiny pod niebiosa? Oficer z ministerstwa propagandy kazał usunąć, przez kilka komentarzy prawdy? Dlaczego nie chcesz przyjąć tego na klatę?


@karski: kolego, ja nie wychwalam Chin pod niebiosa co z resztą widać na wklejonym screenshotcie. Wystarczy że napisze że mi się tu dobrze żyje a już zaczyna się hejt w moją stronę obrażanie mojej rodziny i oskarżenia.
Nie zgadzam się w 100% z decyzjami chińskiego rządu
Powtórzę jeszcze raz innymi słowami: państwo, które żyje w głównej mierze z importu i eksportu środkami transportu morskiego odwróciło się garbem do marynarzy, czyli osób najmniej narażonych na zarażenie się jakimkolwiek wirusem. W miastach organizowane są imprezy masowe, wszędzie pełno Chińczyków bez maseczek, rutynowe testy PCR, zaszczepieni marynarze są traktowani na równi z niezaszczepionymi. Taka oto jest chińska wolność i umiłowanie do człowieka.


@karski: chodzi ci o to że żeby zejść
@LuckyStrike sęk w tym, że ty nie tylko piszesz, że ci się tu dobrze żyje, do czego nie mam absolutnie żadnych zarzutów, a chodzi o twoją narrację, jakoby Chiny były jakąś ostoją wolności i common sensu.

Nie chodzi o żadną wizę. Polscy marynarze mogli zejść na ląd w Chinach tylko na podstawie książeczki żeglarskiej, co było (bo juz nie jest) ewenementem i wynikło z dobrej współpracy pomiędzy nami w przeszłości. Jestem tu
@karski: Podczas embargo Chińczycy trzymali statki na kotwicy czy zagraniczni armatorzy?

Ostatnio 100% przypadków zarażeń wirusem to import. Ostatnio u nas w mieście (Guangzhou) jakiś Murzyn z Afryki pomimo tego że odbył kwarantannę zaraził kilka osób i zaczęła się imba. Zamknęli kilka dzielnic, masowe badania, pozamykali restauracje. Porty przestały pracować.
https://biznes.wprost.pl/gospodarka/transport/10458493/ogniska-koronawirusa-w-poludniowych-chinach-paralizuja-porty-kontenerowce-maja-opoznienia.html
Miliardy strat. Myślisz że komukolwiek na tym zależało? Ja też tracę na tym pieniądze bo transport zżera mi zyski. Z
@LuckyStrike ale wiesz, że podmianę załogi można zrobić na kotwicy? Czym oni się mogli zarazić będąc 3 miesiące odizolowani? W ich przypadku było inaczej, bo gdy już weszli na wody chińskie, to nie mogli ich opuścić ot tak.

Jeżeli Chińczycy pokładają swoją wiarę w wątpliwej wiarygodności testach, to niech robią je na lotnisku i trzymają przybyłych marynarzy przez ten jeden dzień w specjalnie przygotowanym hotelu, tak jak to zrobili w Singapurze. To,
@karski: KAŻDY musi przejść kwarantannę nie ważne czy marynarz czy aktor, Chińczyk czy Polak. Przykro mi że nie pozwolili ci na wypad do miasta ale przepisy obowiązują wszystkich tak samo. To że kiedyś marynarze mieli łatwiej niż inni z przekraczaniem chińskiej granicy na szybkie wypady wcale nie znaczy że teraz też was będą traktować wyjątkowo.

Piszesz jakby Chińczycy co najmniej uprowadzili te statki i więzili załogi w swoich portach. Armatorzy mogli
@LuckyStrike chcesz powiedzieć, że zapewnienie bezpiecznego powrotu do domu jest specjalnym traktowaniem? To jak w takim razie nazwać posiadanie głęboko w dupie konwencję Międzynarodowej Organizacji Pracy - rozdział Repatriacja marynarzy? Rozumiem, że to dotyczy tylko załogi Chińskie, bo z tego co widziałem na własne oczy, nie ma z tym problemu. Chcesz zatem powiedzieć, ze przepisy obowiązują wszystkich tak samo? Przestań już głosić swoje tezy po omacku, bo nie masz pojęcia jak wygląda
@LuckyStrike a kto? Niech pilnują swoich śmiesznych obostrzeń podczas transferu z portu statkowego do portu lotniczego. Jeżeli nie potrafią zapewnić nawet takiego bezpieczeństwa, to tylko świadczy o tym, jak żałosnym krajem są Chiny.
@LuckyStrike 3/4 Many of the crew haven’t been allowed to disembark for 20 months because covid - the maximum time legally for a seaman to be at sea is 11 months. The last port they departed from was Hay Point in Australia. Who is putting pressure on the coal owner to let the captain leave?

O jakie pretensje ci chodzi? Sam właśnie udowodniłeś, ze Chińczycy nie mają ani trochę empatii i szacunku