Wpis z mikrobloga

@przepiorka: Mam Bajaja, nic się w nim nie dzieje. Kumpel symulował wyciek oleju z silnika, co się okazało syfem z łańcucha. Gwarant chciał wzywać transport żeby to zabrać do nich, bo żaden serwis nie spotkał się z taką usterką XD
Chinol nie będzie okej, bo nie ma u nas maszyn jeżdżących tam na masową skalę. Bajaj za to jeździ i u nas, jak i w Indiach, więc według mnie będzie reprezentował
@KolczyQ: coz, pozazdroscic. Ja pamietam, ze zwykle przepalenie bezpiecznika (instalacja wadliwa, na szczescie ograniczala sie zazwyczaj do palenia zarowek) skonczylo sie wieksza wymiana, bo nie dalo sie kupic bezpiecznika w europie.

@Screyo: jeszcze zdarzysz sie zestarzec by siadac na czopka ( ). Supermoto sa zwykle wyzsze. Oprocz tego praktycznie kazde ciezkie enduro (afryka, transalp, dominator) albo szosa (Varadero wlasnie, Yamaha diversion) to fajne budzetowe
@Ketonowy: Nie przepadam za crossami enduro czy tak zwanymi "ścigaczami". Szukam chopperów i cruiserów
@KolczyQ: Wolę coś starszego :D (ale nie za starego abym nie kupił trabanta, w którego więcej zainwestuję niż bym chciał)
@przepiorka: Tutaj tylko żarówka kierunkowskazu się spaliła. Wymiana jakieś 2 dni, żeby rozgryźć jak to te #!$%@? wymyśliły. Ale no tak to jest pancerne, stosunkowo mocne (12KM XDD) i pali 2,5 litra max.
dokładasz 2-3 k i masz junaczka m12 vintage prosto z salonu z gwarancją.

Albo nie dokładasz i masz junaka m12 vintage który ma przebieg w okolicach 10k km


@Ketonowy: > albo Keeway K Light.

@KolczyQ: Panowie może i w pierwszym roku te motocykle ładnie wyglądają ALE one nie potrafią w normalnych warunkach drogowych przekroczyć prędkości 90km/h.
Trochę #!$%@? mają silniki.
@Screyo ja od niedawna jestem dumnym posiadaczem Daelima Daystar. Kupiłem za 7k, włożyłem jeszcze 500 u mechanika i jest elegancko. Motocykl ładny, jedzie jak to 125, czyli ledwo co. A sam mam 185 cm i siedzi mi się wygodnie bo motocykl spory.
Czy taki koreańczyk nie jest przypadkiem podobny jakościowo do tak zwanych chińczyków? To znaczy czy podczas jazdy nie odkreci mi sie połowa części jak przy jakiś junakach i bartonach 50 ?

@Ofacet:
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Screyo: a właściwie to czemu 125? Jeździłeś już coś? A może chcesz wrócić do jazdy?
Imho lepiej zainwestować to 1k w kurs i zrobić pełne a A. Masz dużo większy wybór, paradoksalnie niższe ceny no i jedzie już jakoś :-)
@Ketonowy: Mając już kat. B nie za bardzo chcę mi się robić A, tym bardziej dla jakieś 250. Przed prawkiem jeździłem na bartonie 4t 50cc. Oczywiście taki jak ja to nazywam "komarek" nie służył do przejażdżek dla samej jazdy tylko do to dojechania z punktu a do punktu b. Pomimo narzekania na oszałamiające osiągi i częstymi usterkami zatęskniłem za jazdą na jednośladzie. Jeżeli zrobię kategorie a to raczej będę myślał nad
@Screyo No takiego doświadczenia to aż nie mam. Daelim zbiera raczej dobre opinie jeśli chodzi o jakość wykonania i niezawodność, ale to tylko opinie które chodzą po Internecie.

Wątpię żebyś jeździł takim motorem najbliższe 15 lat jak Japończykiem, pewnie się rozleci ale podobnoz jakość wykonania o wiele lepsza niż chińskich
125 jak się rozbuja na GPSie do 100km/h to jest wszystko. Chyba, że ktoś jeździ szlifierką w postaci YZF i marudzi, że wszystko inne jeździ za wolno ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@KolczyQ: ona na GPS ie osiągają do 90km/h a do 100 to z górki i z wiatrem w plecy pozycja jeźdźcy leżąca.