Wpis z mikrobloga

POMOCY!!!!! Auto kręci, ale nie odpala. Odłączyłem i podłączyłem na nowo akumulator po wyczyszczeniu klem i przetarłem świece, ale ciagle to samo. Podobno może być problem z jakimś czujnikiem?
Przy „kręceniu” napięcie akumulatora spada do <10V po czym wraca na 12 jak na zdjęciu, co i tak jest lekko zaniżoną wartością moim zdaniem. Akumulator jest nowy, kupiony tej zimy. Jakieś pomysły co się mogło #!$%@?ć?
Audi A4 B5 00’ 1.8T 150 KM. Zdjęcie deski rozdzielczej po przekręceniu zapłonu.

#motoryzacja #mechanikasamochodowa #elektryka ale samochodowa #carboners dla zasięgu
uotafak - POMOCY!!!!! Auto kręci, ale nie odpala. Odłączyłem i podłączyłem na nowo ak...

źródło: comment_1623270554KSlM6PlHVGOqpF4Hk6qKMS.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
@hellfirehe: @uotafak: Jeszcze dobrą metodą sprawdzenia czy ECU widzi sygnał obrotów to sprawdzenie czy pompa paliwa startuje przy kręceniu rozrusznikiem. A metodą na sprawdzenie czy ecu startuje to sprawdzenie czy jest 5V np. na odłączonej wtyczce czujnika temperatury.

Nie wiem czy w tych rocznikach już nie powinien odpalić na samym czujniku wałka albo wału jeśli jeden padnie.

Jak będzie komputer nic nie pokaże to pewnie będzie problem z
  • Odpowiedz
Nie wiem czy w tych rocznikach już nie powinien odpalić na samym czujniku wałka albo wału jeśli jeden padnie.


@biskup2k: Tak z eksperymentów na różnych autach wychodzi mi że auta potrafią odpalić w trybie półsekwencyjnego wtrysku jak działa czujnik położenia wału korbowego, ale nie działa czujnik położenia wałka rozrządu.

W drugą stronę (działający czujnik położenia wałka, ale nie działa czujnik położenia wału) nie startują, chociaż faktycznie chyba by mogły, zwłaszcza
  • Odpowiedz
Tak z eksperymentów na różnych autach wychodzi mi że auta potrafią odpalić w trybie półsekwencyjnego wtrysku jak działa czujnik położenia wału korbowego, ale nie działa czujnik położenia wałka rozrządu.


@hellfirehe: Nawet spora część samochodów z zapłonem na pojedynczych cewkach odpala w trybie wasted spark, aby za długo nie trzeba było kręcić zanim czujnik wałka załapie. Nawet w Ecumsterze EMU jest opcja odpalania w trybie wasted spark.

BMW w silnikach M54
  • Odpowiedz
@uotafak: u mnie tydzień temu przy tych samych objawach winna była pompa paliwowa. Powinieneś ją słyszeć po włączeniu zapłonu. Jak nie słychać, to zajrzyj pod tylne siedzisko.
  • Odpowiedz
  • 0
@uotafak podejpnij kompa i co mu tam #!$%@?. Najlepiej do tego gruza mieć kabel kkl i vcds. Do ogarnięcia za 30zl. W razie w mam jakieś stery do anb/apu bez immo ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
  • 0
@stassma: @biskup2k: @hellfirehe: @zabekpmf: @janznetu: @Rafalski45: @Bofsky:
Podłączyłem komputer, ale nie chciał łączyć się z samochodowym. Pojedynczo wyłapywał ABS, poduszkę etc., ale ze sterownikiem silnika miał problem. Odłączyłem przekaźniki (pic rel.) i podłączyłem na nowo, po czym auto najzwyczajniej odpaliło. #!$%@? wi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tak czy siak, wielkie dzięki ziomeczki
uotafak - @stassma: @biskup2k: @hellfirehe: @zabekpmf: @janznetu: @Rafalski45: @Bofsk...

źródło: comment_1623329920vS9nQBMNSef0KX7Qu95n8G.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@uotafak: Zobacz czy styki nie skorodowane na tym przekaźniku i tych dalej w ścianie grodziowej bo jak komuś zatkały się odpływy z podszybia to jak woda się przelewa to leje się po nich.
  • Odpowiedz