Wpis z mikrobloga

@Kanye__West: brak miejsca na rozwój. Co się najczęściej kupuje jako pierwszy upgrade? Koła. Większy wybór jest dla tarczy. Hamulce mechaniczne można zmienić na hydrauliczne, ze szczekowymi nic nie zrobisz.

W większości przypadków do rowerów z hamulcami tarczowymi można zmieścić szersze opony.
52


@m4kb0l: A ile ona ma wzrostu i ile ma rura podsiodłowa?

nie rozważałbym nawet roweru bez tarcz hamulcowych


@saul: Grupy hydrauliczne to zamknięte i nierozwojowe tematy, kiepska uwaga w wypadku szosy co ma się ścigać nie hamować. xD
tak tak, dlatego pro peleton przecież nie jeździ na tarczowkach


@saul: Zwykły wykopek jest propeletonem? Zwykły wykopek koniecznie musi wydać na rower tyle co propeleton? To rady czy zniechęcenie do tematu szosy?

Ale okay, skoro mówimy o pro. O ile pamiętam na tour de france mają się dobrze.
ty poruszyłeś argument ścigania się


Ja poruszyłem temat ścigania w temacie o zakupie roweru do ścigania? Cóż za spostrzegawczość.

W budżecie 9k można spokojnie znaleźć porządny rower z tarczami.


Albo o połowę mniejszym na tradycyjnych hamulcach. Nie jestem przeciwnikiem tarcz bo sam mam w przełaju ale na pewno jestem przeciw wywalania tysiąca euro bez powodu bo jest moda na szosy tarczowe. Chociaż na te tarcze zarucha czy co?

@saul:
@4x80: obecnie rower nie na tarczach ma przestarzała ramę. Po co się w to pakować jeśli możesz wziąć nowocześniejsze rozwiązanie?

Nie każdy jest biedakiem cebulakiem. Są ludzie, którzy chcą tanio i są tacy, którzy chcą porządnie.
obecnie rower nie na tarczach ma przestarzała ramę. Po co się w to pakować jeśli możesz wziąć nowocześniejsze rozwiązanie?


Jakie nowocześniejsze? Co ja na hamulcach obręczowych nie zahamuję? Stary ja latam w zimę po nocach na przełaju i te tarcze po deszczu wyją jak siedemnaście tysięcy ruchanych dziewic. Wstyd przy ludziach jechać.

Nie każdy jest biedakiem cebulakiem.


oki to pokaż swoją szosę, moja jest chyba znana ale zajeżdżanie cebulactwem jak brak argumentów
@4x80: typie, rzucasz takimi gownianymi argumentami...
Nikt nie będzie już rozwijał hamulców szczękowych, bo ludzie tego nie kupują. Takie jakie są, takie już będą. Hamulce tarczowe natomiast dalej będą rozwijane.
typie, rzucasz takimi gownianymi argumentami...


@saul: Moim argumentem jest posiadanie rowerów szosowych na tarczach i klasykach. A jakie są twoje argumenty? Coś wymyślisz? Kiedyś dużo czytałem fantastykę to spróbuj.
@saul: >Nikt nie będzie już rozwijał hamulców szczękowych, bo ludzie tego nie kupują. Takie jakie są, takie już będą. Hamulce tarczowe natomiast dalej będą rozwijane.

tutaj to poleciales. Wiesz ze shimano jakos w maju/czerwcu opatenowalo bezprzewodowe hamulce? w dodatku szczękowe? weź do nich napisz ze nikt tego nie kupuje to po co rozwijać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
co? xD co ma typie twoje posiadanie czegoś


Do mienia swojej opinii w temacie o którym się rozmawia? Ja mam takie rowery do tego ileś tam serwisowałem. I te ileś to bardzo dużo.

do tego co ludzie kupują i jak rozwija się rynek rowerowy?


I co ludzie zazwyczaj masowo kupują, sprzęty na Claris i jak ten rynek się rozwija skoro stoi? Twoim zadaniem rower zamiast 5k idzie na 9k to rozwój? Przecież