Wpis z mikrobloga

Cześć! Jest taka sprawa: ponad rok temu firma postawiła mi na działce ogrodowej domek drewniany. Zauważyłem, że zaczął się rozchodzić (wiem, że to normalne bo drewno schnie) ale rozchodzi się do takiego stopnia, że wyrwało wkręty z dachu i podniosło gont. Deski też się rozchodzą, że prawie wypadają z wpustów. Zdjęcie wstawiam, jest. Mam gwarancje na 2 lata. W umowie mam zapis o 60 dniach na naprawę. Od 12 marca minęło już sporo czasu. Najpierw dostałem wiadomość, że za max 2 tygodnie ktoś się pojawi. Niby ekipa im się zwolniła, która to wszytko naprawia. Teraz koleś niby szuka ekipy, która by do mnie przyjechała i ogarnęła temat.

Taka wiadomość dostałem jakieś 2 tygodnie temu. Od dłuższego czasu dosłownie mnie olewają. Dodzwonić się nie mogę, na maila nikt nie odpisuje, a jeśli już, to znów zwlekają.

Mirki, kręcić afere? Do kogo należy się zgłosić z taką sprawa by się tym zajął?

Wkur...ia mnie to że zupełnie mnie ignorują. I robią w chu..a.

Nie wiem jakie dać tagi wiec dla zasięgu. #budownictwo #budujzwykopem #prawo #afera #ogrodnictwo #stolarstwo
krzychukadetemtera - Cześć! Jest taka sprawa: ponad rok temu firma postawiła mi na dz...

źródło: comment_1622701470cqxGxpXpfLC4zR44j8PoQO.jpg

Pobierz
  • 79
  • Odpowiedz
wolę zabulić ale wreszcie ogarnąć chłopaczków do roboty. Jeszcze jutro spróbuję się do nich dodzwonić bo jednak wolę pogadać z nimi niż jak głupi czekać na odpowiedź na maila.


@krzychu_kadetem_tera: Uważaj z tym bo jak nie będziesz miał dowodu na to, że cie olewali to możesz mieć problem w ewentualnym sądzie - na wszystko trzeba miec papier - potem powiedzą, że ty zgłosiłeś 2 dni przed końcem gwarancji i nic juz
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@krzychu_kadetem_tera: Trochę szacunku do siebie i swoich praw. Jak ktoś ci pisze o 60 dniach na naprawę to robisz reklamację usługi na podstawie rękojmi na którą masz prawo przez dwa lata i na reakcję mają 14 dni, później z automatu twoje roszczenie jest uznane.
Po tym sam im wyznaczasz termin naprawy albo sam sobie załatwisz ekipę a ich obciążysz kosztami.
  • Odpowiedz
Gówno wiesz. Mam zupełnie inne doświadczenia z RPK i zapewne nigdy się z tą instytucją nie kontaktowałeś, internetowy "ekspercie".


@Kotznapedemjonowym: Gówno wiesz. Kontaktowałem się 3 razy i pomogli tyle co wiesz (znaczy gówno), tylko napisali, że mam rację.
  • Odpowiedz
@Drogomir żona z pół roku temu pisała do UOKiK w sprawie jakiejś gwarancji, dostała rzeczową odp, z wypisanymi paragrafami na jakie ma się powołać. Bardzo szybko i skutecznie rozwiązała problem z firmą stwarzającą problem.
  • Odpowiedz
Siemanko!
Wołam wszystkich komentujących, sprawa poszła do przodu! Napisałem maila, w którym wyznaczyłem termin realizacji naprawy domku, a termin "rzecznik praw konsumenta" podziałał jak czerwona płachta na byka. Dosłownie 10 min od mojego maila dostałem odpowiedz i nawet przeprowadziłem krótki dialog z firmą bo odpisywali szybciutko. Podali mój nr telefonu do kierownika ekipy i już dzwonił i prosił o informacje i zdjęcia na maila :)

dzięki Mireczki, bez Was moja sprawa by
  • Odpowiedz