Wpis z mikrobloga

Dobra, dostałem kasę z ubezpieczenia za auto to można szukać motoru ( ͡° ͜ʖ ͡°) I tu liczę na was drodzy motomirkowicze. Ja się #!$%@? znam, znajomych nie mam ale potrzebuje tylko obejrzenia zdjęć i ewentualnie wybrania kandydata nr 1 do oglądania. Który jechać zobaczyć?

Kandydat nr 1: https://www.olx.pl/d/oferta/yamaha-fz6-2004-stan-bdb-CID5-IDHn9xn.html
Kandydat nr 2: https://www.olx.pl/d/oferta/yamaha-fz6-naked-CID5-IDG8oYp.html
Kandydat nr 3: https://www.olx.pl/d/oferta/motocykl-yamaha-fz6n-CID5-IDJj2Cw.html

#motomirko #motocykle #motoryzacja

  • 12
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Kuork: pierwszy miał zmieniany prawdopodobnie cały stelaż ogona i ktoś nawet nie zadał sobie trudu, żeby zakręcić oryginalne śruby albo chociaż z łbem grzybkowym, tylko załadował normalne sześciokąty. (trochę słaba jakość zdjęć - nie wiem, czy to kwestia otwierania na mobilnym).
Drugi miał bak malowany, bo logo jest nieudolnie naklejone. W przedlifcie jest pod lakierem, więc samo się nie przesunęło.
Na zdjęciach trzeciego nic nie widać. Ale zastanawia zniszczona naklejka znamionowa.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Kuork: na pewno nikt go nie odkręca ot tak. Nie wymaga tego żadna czynność serwisowa, czy użytkowa. Oryginalne śruby są na torxa, którego ciężko odkręcić nie uszkadzając wejścia na klucz, ale trzeba być lujem, żeby zapakować tam zwykłe śruby. U siebie też mam zmienione, bo odkręcałem, ale poświęciłem chwilę i są na imbusa z gładkim łbem.
Stelaż musiał być skrzywiony, skoro wymagał wymiany.
  • Odpowiedz
@Kuork: A odnosnie ogolnych czynności które czesto dyskwalifikuja motocykl to sprawdz:
-Czy lagi nie ciekna, amortyzatory nie sa wilgotne od oleju.
-czy silnik gdzies od dolu nie byl walony sylikonem przetrzyj palcem, odpal niech pochodzi troche i sprawdz ponownie.
- w jakim stanie jest napęd tzn czy zebatki nie sa juz powoli zaokraglone a w sumie to jedna bo drugiej nie zobaczysz, czy łańcuch jest mocno luzny a jak tak to
  • Odpowiedz
@Kuork: ogolnie na ssaniu motocykl chodzi na wyzszych obrotach, jak zlapie troszke temperatury to ssanie sie wylaczy (w starszych motocyklach robi sie to recznie) i ma male broty, nie powinny mocno skakac, co za tym idzie motocykl powinien rowno pracować. Ciutke wskazowka moze drgac.
  • Odpowiedz