Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kurazjajami: brak komunikacji z cim to chyba jest to co pierwsze powinieneś ogarnąć, nie wyrzucało ci błędów na deskę tak kompletnie z dupy? bo chyba właśnie jak ten moduł padnie to auto przestaje odpalać
  • Odpowiedz
@Pangia: od roku co jakis czas pojawiała mi się kontrolka baterii, ale napięcie było ok, więc jakoś bardziej nie zwrcałem na to uwagi, poza tym wszystko ok było.

Mówisz, że przestanie odpalać czy pracować? Bo tak jak mówię - auto odpala, ale na chwilkę.
  • Odpowiedz
@kurazjajami: Spryskaj kości od sterownika silnika kontakt spreyem. I sprawdz bezepiczniki w komorze silnika, i przy desce rozdzielczej.

Słychać pompę paliwa ja przekręcasz kluczyk ?

@Sm3rf1k: nie koniecznie obstawiałbym cim, zauważ że auto odpala, a stacyjka i pętla immobilizera jest w cim. Jak cim padnie, chyba wywala błąd niezgodnego identyfikatora imobilizera.
Problem leży moim zdaniem bardziej po stronie ecm. A błąd cim wynika z braku komunikacji pomiędzy tymi modułami.
  • Odpowiedz
@kurazjajami: pompa tam jest chyba pod tylnym siedzeniem. Możesz przyłożyć ucho, a ktoś niech przekręca kluczyk.
Możliwe że jest coś z ecu. Na początek tak jak wspomniałem przeczyść styki.
Jest też opcja że te błędy są całkowicie nie zależne, a padała na przykład pompa paliwa.
Jeżeli masz lpg próbuj odpalić na gazie.
  • Odpowiedz
@kurazjajami: o i tak to jest przeglądać przez #owm, #!$%@? kiedy w końcu ogarną powiadomienia jak należy

w sumie teraz sobie przypomniałem że faktycznie w tych silnikach sypały się sterowniki, ponoć nie wytrzymują temperatury i wibracji silnika i problem jest dokuczliwy zwłaszcza w vectrze b
  • Odpowiedz