Wpis z mikrobloga

#komputery #cokupic #studbaza Muszę kupić laptopa na studia, konkretnie informatyka. Nie znam się wcale na mobilnym sprzęcie, nie wiem nawet, jaką specyfikację powinien mieć, żeby nie był przeszkodą, a ułatwieniem życia. Mam tylko jeden warunek - nie chcę żadnego systemu na pokładzie. Poradzicie Mirki, na co zwracać uwagę przy wybieraniu konkretnego modelu?
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Jack3d: dunno, może to, że powinien znać swoje potrzeby i wedle nich szukać dla siebie sprzętu a potem się ewentualnie tutaj spytać o radę odnośnie który ma co lepsze (ekran, bateria itp) ?
  • Odpowiedz
@roite: Przeciwnie, zamierzam używać jakiegoś linuxa, pewnie coś ubuntopodobnego. :)

@Tedohadoer: Nie znam się na laptopach, to nie znaczy, że nie znam się na niczym. Tyle tego teraz jest, że trzeba siedzieć w tym cały czas, żeby ogarniać temat, a ja nie widzę takiej potrzeby. ;)
  • Odpowiedz
@Ricz: jak bez systemu i tanio to ACER(obojętnie jaki), ekranu większego niż 15,6'' nie znajdziesz poniżej 2 tys zł. No i czy ma mieć klawiaturę numeryczną czy nie? Inne parametry chyba nie mają większego znaczenia? W sklepie rzecz jasna nie wiem jak na allegro ale to Ty decydujesz się na ryzyko.
  • Odpowiedz
@PanKara: W końcu jakiś konkret, dzięki. O grach i tak pewnie muszę zapomnieć w tej cenie.

@rbk17: Te widełki cenowe, to tak poglądowo dałem. Zawsze coś dorzucić można, jeżeli będzie warto.
  • Odpowiedz
@Ricz: Ale podaj jakieś wymagania, 13, 14, 15 cali? Ekran matowy czy może być błysk? Raczej lżejszy czy bez różnicy? Ile ma posłużyc? Określ się trochę, a postaram się pomóc.
  • Odpowiedz
@Ricz: Zastanawiam się nad tymi 3 generalnie... chodzi o to, że oprócz bebechów ważna jest też dla mnie klawiatura - muszą być wydzielone strzałki i numeryczna.