Wpis z mikrobloga

N. 26 Warszawa/cały świat

Zgłoszenie 28097d6d987e625b z dnia 2021-05-20 23:13:22

Imię: N.
Wiek: 26
Miejscowość: Warszawa/cały świat

Kim jestem?
Długo myślałem nad tym pytaniem i stwierdziłem, że ciężko określić się jaką jest się osobą tak obiektywnie. Wydaje mi się, że jestem zwyczajnym facetem, który stara się odnaleźć w dorosłości. Są dni w których potrzebuję rozmowy, oraz takie, w których chcę spędzić czas sam ze sobą. Wydaje mi się, że jestem osobą dobroduszną, współczującą, ale i szukającą dobra w innych niezależnie od osoby. Z drugiej strony często uciekam od odpowiedzialności, problemów, rozciągam je w czasie i często boję się spojrzeć im w oczy, nad czym codziennie pracuję. Światopoglądowo bliżej mi lewicowym poglądom, choć w sprawach gospodarki jestem bardziej podzielony. Dużo więcej we mnie introwertyzmu, ale potrafię się odnaleźć w większej grupie. Wbrew większości często wyznaję zasadę "wśród ludzi, ale nie z ludźmi" - tj. miło spędzam czas otaczając się nieznajomymi, ale powoli dopuszczam do siebie inne osoby. Jednak jak ktoś się wkradnie w objęcia mojej sympatii to go już nie wypuszczę ;)

Wygląd
Około 180 wzrostu, normalna waga z lekkim brzuszkiem w sezonie zimowym i mniejszym w sezonie letnim. Blond włosy, średnio-krótkie, ale trochę dłuższe niż o większości facetów. Niebiesko-wyblakłe oczy, często nieco podkrążone. Bardziej wschodnia uroda niż ta zachodnia.

Zainteresowania