Wpis z mikrobloga

Mam taką starą znajomą z podstawówki, którą chciałbym spróbować bliżej poznać. Pamietam że to zawsze była uczciwa, szczera, skromna i raczej prosta dziewczyna (mityczna szara myszka?). Planuje napisać do niej na facebooku z z zamiarem umowienia spotkania. Zrobię to na pewno tylko chciałem was zapytać o co mógłbym ją zagaić? Jak zacząć rozmowę, jak ją rozwinąć itd.
Kompletnie nie mam z tym doświadczenia z pisaniem z dziewczyną przez komunikator, a chciałbym zrobić to dobrze, żeby nie było takiej sytuacji:
- hej
- hej
- ... Koniec rozmowy
Jak dostane dobre rady to zawołam plusujące osoby do wpisu z rezultatem moich prób podrywu, jak będą gówniane to nie.
Z góry dzięki za pomoc, troche się stresuje ( ͡º ͜ʖ͡º)
#zwiazki #randki #podrywajzwykopem #tinder #rozowepaski #niebieskiepaski
  • 23
  • Odpowiedz
  • 0
Ogólnie dwa lata temu widziałem ją w knajpie z jakimś chłopakiem i przez to cykam się że jest zajęta i już na starcie jestem przegrany. Ona w ogóle nie dodaje zdjęć na portale społecznościowe (mimo że jest całkiem ładna) więc nie mam jak tego zweryfikować
  • Odpowiedz
@KapiBara1337: "Hej, mam dla ciebie dobry biznes. W grę wchodzą fajne pieniądze, ale wiesz, to nie jest rozmowa przez telefon. Nie no, w #!$%@? walę. Dawno się nie wdzieliśmy, może się spotkamy?"
  • Odpowiedz
@KapiBara1337: zagadaj na amerykanskiego tajniaka uwiezionego w mieście w którym mieszka. Stwórz obraz sytuacji w której stanowi przypadkowa osobę a ktora musi ci pomóc w wykonaniu misji. Teraz od niej zależą losy wszechświata i Sosnowca.
  • Odpowiedz
@KapiBara1337: jak macie się w znajomych na fb to napisz, że widziałeś ją w dostępnych na mg i spontanicznie postanowiłeś zapytać co u niej bo się dawno nie widzieliście
  • Odpowiedz
@KapiBara1337: "hej, chodź na kawę ze mną :D"