Wpis z mikrobloga

6 punktów z Chelsea, 4 z United [...] 1 Burnley, 0 z Vilą, Evertonem i Wilkami.

Martin Ødegaard gra poniżej oczekiwań i za wolno, nie powinien zostać wypożyczony, wolę Buendię, który odciąży również Sakę.

Arsenal skontaktował się Ryanem Bertrandem i jest dla nich realną opcją jeżeli uda im się pogonić Kolasinaca.
źródło: tier 3

komentarz: jest to pchanie się w kolejnego Williana, fani Southampton piszą, że najlepsze lata ma za sobą i nie grał na poziomie od 3 lat. Nikt tam za nim nie będzie płakał.

Our responsibility and aim is to finish as high as possible. It will always help and create more belief, but the outlook is bigger than that. What I mean is that we are in the middle of (a process). We are not at the start or at the end, it is a process that we are in. It started a few months ago when we had changes of structure at the club, these changes were unprecedented and had not happened in the club's long history.It's something we had to do, it's happened already and it has to continue. It's a difficult task because it does not provide the stability that is necessary.We have an incredible opportunity, I am so excited because I know what we can do with the size and resources we are going to have and the quality of people we have at the club. I think the owners are going to be really involved. I think they will be really supportive. We haven't done what we want in the Premier League in terms of results. What we have done in terms of performances compared to last year, the way the team is, the identity of the team, (the difference) is night and day. But results wise it has not been (what we wanted) over 38 games. We have managed to things we haven't for five years, winning against the top teams. But we are not where we want to be. In Europe we were very close, an inch, a post, dictates failure or success. That's what we have done. That is my responsibility. That is my job. My job is to get 120 per cent out of every single player in our squad. With some of them I have not managed to do that. We have an incredible opportunity, I am so excited because I know what we can do with the size and resources we are going to have. I think the owners are going to be really involved. I think they will be really supportive.

There are so many things to do because we have a lot of players on loan and a lot of players with contracts that we still have to sort,” said the Spaniard. It will depend on what happens with a lot of those players and what we are able to recruit to improve the team. That is going to determine where we are.

Every player that we have been linked with, or we had some communication with, I haven’t seen one that was refusing to come here. It’s completely the opposite. Everybody is very willing to join our club.

We have made progress in many areas. I would say performance included, and that is supported by many factors that we have looked at.

XD - tak to podsumuję

~ Mikel Arteta

Klub monitoruje:
- Aaronsa ~ £30 mln
- Bissoumę ~ £35-40 mln
- Camavingę ~ £45 mln
- Buendia ~ £35-40 mln chociaż dzwonek mówi, że nie kontaktowali się z nim w sprawie letniego transferu
- Sandera Berge
- Edouarda ~ £17-20 mln
źródło: Tier 3

Na liście klubu, którzy mieliby zastąpić Lacazette znajdują się:
- Odsonne Édouard
- Moussa Dembélé XD
- Tiago Tomás ( )
źródło: Tier 2

Ainsley Maitlandem-Nilesem cieszy się sporym zainteresowaniem na rynku transferowym od United, Evertonu, Southampton i Leeds United
źródło: Tier 3

Koło 80% fanów chce zwolnienia Arteta, który na każdej konferencji czy wywiadzie podkreśla, że dostanie wsparcie i klub wyda pieniądze w lecie próbując sprzedać potencjalną drużynę, cały czas mówi o procesie, wrzucił już też skład pod tramwaj:

Q: whether he feels he has got the maximum out of his players this season, Arteta said:

A: "With the majority of them, yes."

XD

Q: However, after being pressed on the matter further Arteta admitted that some of his players are unable to go past a certain level.

A: Again, finding a different way to do it. Challenging them again. Putting somebody next to them to try to push them again.Some of them can get to a certain level and you cannot push them any further. You want to evolve them but it’s not possible."

Wygląda, że to samo dotyczy menadżera.

The Athletic:

Arteta still retains support from the majority of the squad. Certain individuals have even sought assurances that the Spaniard would be kept on before entering into negotiations on a new contract.

To the surprise and occasional consternation of frustrated entourages and families, many players remain loyal to the manager and continue to hold him in high regard, despite results, including the deflating way they were knocked out of the Europa League semi-final against Emery’s Villarreal.

Some have described Arteta as being able to foster a “cult-like” devotion from certain sections of the squad.

Too much of what Mikel says publicly is not true,” says one Arsenal insider. “We can all see what is happening on the pitch and he should have spoken the truth: we did not deserve to reach the final. That’s the reality.”

David Luiz, Willian, Bernd Leno, Granit Xhaka, Hector Bellerin chcą opuścić klub.

Wygląda też, że Chambers otrzyma nowy kontrakt, bo Arteta i Edu widzą Kierana, Holdinga i Chambersa jako kluczowe elementy składu, które są profesjonalnym i doświadczonym uzupełnieniem generacji "Hale End"

Reiss Nelson i Edddie Nketiah odejdą w lecie z klubu.

KSE zostało skrytykowane za oddanie klubu w ręce trójki nowicjuszy bez wsparcia osób z doświadczeniem w europejskim świecie. Raúl Sanllehí skompletował sobie przytakujących pracowników, którzy mieli zgadzać się na jego decyzje stąd był tak przeciwny by David O’Leary stał się częścią zarządu. Sugerują, że nie tylko jemu, ale i reszcie nie podobało się, że będą nadzorowani i będzie miał na nich, chcieli pełnej autonomii, ale David, legenda i rekordzista jeżeli chodzi o ilość występów ma sporą siatkę kontaktów w Świecie piłki oraz doświadczenie z czasów gdy był menadżerem Leeds United i Aston Villi.

Obecna ekipa też sobie szuka takich współpracowników i nie chce oddać władzy dlatego zwolnieni zostali Francis Cagigao, Peter Clark i Brian McDermott, a klub teraz szuka poprzez firmę headhunterów - Nolan Partners nowej generacji scoutów, szukają takiego dla UK i różnych, którzy zajmowaliby się wyłapywanie juniorskich perełek w Europie. Pierwszym ich zadaniem jest ocena Willocka i Sandera Berge. Nowi scouci dołączą do klubu za późno by mieć jakiś realny wpływ na najbliższe okienko i Edu ma już na nie plany. Po wtopach związanych z Willianem i przedłużeniem Aubameyanga obecnie celują w młodszych piłkarzy poniżej 25 roku życia.

Oczywiście częścią tej trójki jest też Arteta, który dał wolną rękę Inaki Canie na przemodelowanie systemu bramkarskiego, wspomniano też o klapie jaką okazał się Alex Runarrson, a którego ściągnięto za jego rekomendacją. Piłkarze też zaczynają podważać jego kompetencje i wiążą spadek dyspozycji Leno z nim. Sal Bibbo i Andy Woodman byli bardzo lubiani, ale zostali pogonieni by mu ułatwić zmiany.

Mikel jest też krytykowany za pozyskanie dwóch niedoświadczonych trenerów Carlosa Cuesta i Miguela Molina co nie spodobało się dotychczasowym trenerem. Spekulują, że to by wzmocnić swoją pozycję i pozostać przy władzy.

He is said to have an intuitive understanding of what is required to grow authority in a football club. Arteta knows that having a wide set of responsibilities is what enables a coach to wield influence. Ultimately, that’s why the promotion from head coach to manager appealed — Arteta did not want to be managed, he wanted to manage.

Zmiana jego pozycji z trenera na menadżera spotkała się opozycją.

Kwestionują też słuszność powierzenia dużych środków i budowania zespołu przez niedoświadczonych Edu i Artetę.

Nasz super fizjoterapeuta - Bruno Mazziotti może opuścić klub w lecie, bo miał krótki i bardzo wysoki kontrakt, ale jego bezkompromisowość nie spotkała się z przychylnością reszty sztabu. Mazziotti chce wprowadzać zmiany. Są tarcia na linii stary Arsenal vs nowy.

Richard Garlick będzie wsparciem Edu w negocjach kontraktów i kontaktami z FA, UEFĄ itd. będzie pełnił podobną rolę jak Huss Fahmy, który został zwolniony przez Edu.

KSE w ten poniedziałek po raz kolejny zapewniło wszystkich pracowników, że nie mają najmniejszego zamiaru pozbywać się klubu niezależnie od wysokości oferty jaką potencjalnie może złożyć Danie Ek.

Łącznikiem pomiędzy sztabem, zarządem Arsenali, a Joshem i Stanem Kroenke jest ich zaufany człowiek, prawnik Tim Lewis, prywatnie wieloletni fan Kanonierów. To on przekazuje im istotne informacje przez Atlantyk.

źródło: Tier 1.5, cała śmietanka dziennikarzy tuby propagandowej z The Athletic: James McNicolas, Amy Lawrence i David Ornstein

#arsenal
Pustulka - 6 punktów z Chelsea, 4 z United [...] 1 Burnley, 0 z Vilą, Evertonem i Wil...

źródło: comment_1620855234baw54UoNZvpr9xbhTeqzNj.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@MarekAntoniusz:

budowanie składu na chambersie i holdingu to juz na championschip rozumiem?

Walka o górną połowę tabeli.

Skończyłem czytać

Żebyś widział ile trustprocesowców i top4 since christmas wylazło z jaskiń po tej wygranej z Chelsea. Jedno jest pewne Arteta nie zostanie zwolniony niezależnie od rezultatów przed świętami, ale też korona z głowy bym nim ie spadła jakby Edu i Mikel wsparli się osobami doświadczonymi w europejskim futbolu. Niżej do tabelki, średnia
Pustulka - @MarekAntoniusz: 
budowanie składu na chambersie i holdingu to juz na cham...

źródło: comment_1620910290Ejtabo4RvVu4v1onThAbV0.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@MarekAntoniusz: A co się Mikelek zagotował wczoraj jak wszystkie portale i fani zaczęli pisać o tej wypowiedzi:

Some of them can get to a certain level and you cannot push them any further. You want to evolve them but it’s not possible."

Teraz, hur-dur wyrwane z kontekstu! Nie zrozumieliście mojej wypowiedzi!

I jego fani od razu zaczęli to samo powtarzać, przesłanie było jasne, tak jak cały wywiad tylko pewnie Mikelek nie
  • Odpowiedz
Podpowiedz proszę Tier 1-4, jakie to źródła?

@Gorrann: np.
Tier 1 to arsenal.com
Tier 1.5 to Ornstein i Amy Lawrence
Tier 2 to Wheatley, Watts, Olley
Tier 3 to Benge, Mokbel, The Times, Guardian
Tier 4 nie wrzucam.
  • Odpowiedz