Wpis z mikrobloga

Taka jeszcze refleksja, że nie rozumiem kompletnie myślenia Rozpary. Trailer Murańskiego vs Tańcula ma prawie pół miliona wyświetleń w jeden dzień, a pozostałe trailery wykręciły o wiele mniejsze liczby w dłuższym czasie. Czego więcej potrzeba, by łysy zrozumiał, że tylko i wyłącznie dymy nakręcają fenomen Fame MMA. Nikogo nie interesują walki modelów, Dubielów i innych z grupą docelową 8-10 lat. Przecież te dzieciaki w większości nawet PPV nie wykupią, bo za co? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#famemma
  • 11
@kezu5osiem100: w zasadzie, to niekoniecznie musi tak być. ludzie, którzy nie oglądają konferencji, bo nie śledzą tak całej organizacji, mogą kupowac całe gale dla swoich idoli, wszystko wyjdzie tak naprawdę w reflinkach mniej więcej
@kezu5osiem100: jednak tbh taki np Marcin Dubiel na insta ma 2.2 miliona co w sprawie zasięgów stawia go na 1szym miejscu w fame, na to też patrzą w jakimś stopniu ile ludzi od danej osoby zainteresuje się nie tylko walką ale też i reszta walk i sama federacją
@JesePiotr: nie mozna dawac za kazdym razem tak ostrych dymow; obstawiam ze przez najblizsze 2/3 nie wleci tak dobre uniwersum jak muranscy. Jesli dazyliby do takiego stanu, to byloby ryzyko ze nie utrzymaja takiego poziomu zadymiarstwa i publika zacznie sie nudzic.
@leoshelby: ciężko jest utrzymać dymometr na tym samym poziomie od 10 gal. Rozporek patrzy na zasięgi i szuka sportowego widowiska z "historią konfliktu w tle". Myślę, że tu bardziej chodzi o sponsorów, ktorzy wolą nie być łączeni z patologią bo to duzo mówi o ich produkcie i usługach. Jest zwyczajnie trudniej znaleźć chętnych na wyłożenie kaski na patusow z internetu.