Wpis z mikrobloga

c. Nie jeździj z połamanymi końcami klamek, szczególnie, gdy są złamane na ostro. Dla zobrazowania sytuacji powiem, że takie motocykl nie przeszedłby przeglądu technicznego przed zawodami z uwagi na ryzyko zranienia kierowcy lub innego zawodnika. Osobiście słyszałem o przypadku, jak uszkodzona klamka zraniła motocyklistę w tętnicę uda, co wymagało natychmiastowej interwencji pogotowia. Każda klamka musi być zakończona kulką!


@prostynick: na ile to prawdziwe to nie wiem, ale po coś te kulki
To nie zabytkowy Zundapp, nie przesadzaj. Znajdziesz łatwo i jeśli nie z ASO, na pewno w rozsądnej cenie. Klamki łamią się bardzo często, to chyba najpopularniejsza ustarka przy każdym szlifie, części na tę okoliczność jest masa


@Super_Timor: taki to zawsze znajdzie tłumaczenie, że coś droższe niż 60zł to się nie opłaca wymieniać, pojeździ jeszcze. Nie przegadasz.

Klamka trudna do znalezienia, dobre sobie. Jedna z niewielu części, która jest łatwo dostępna do