Wpis z mikrobloga

Kupiłam właśnie w tym gównosklepie produkt, na który polowałam bo był ciągle niedostępny. Miałam ustawione powiadomienia na maila i w aplikacji. Jak tylko dostałam info z apki, od razu wybrałam rozmiar i opłaciłam blikiem. Dostałam maila z potwierdzeniem zamówienia, wchodzę na stronę, wszystko wygląda ok. Po 3 minutach wróciłam na stronę, odświeżam, a tam na czerwono, że anulowane. Nie dostałam żadnego maila, że anulowano, żadnej informacji o zwrocie pieniędzy i żadnej informacji dlaczego anulowali.
Dodam, że jak innym razem chciałam kupić inny produkt na który też polowałam i jak się tylko pojawił to przeszłam już prawie do płatności ale ktoś mnie ubiegł i do zakupu nie doszło. A teraz bez problemu przeszłam przez płatność i pieniądze zostały z konta ściągnięte.
Ktoś z was tak miał?
#zalando #pytanie #moda #modadamska
  • 9
@acotusierobi: no u mnie było tak samo... ale udało mi się kupić to co chciałam po kilku próbach (bo było tylko na zalando ;/). Wiem, że często ludzie kupują kilka rozmiarów tego samego i potem zwracają i to generuje właśnie masę takich błędów bo sami w zalando chyba nie wiedzą czy mają dane ubranie czy nie.