Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@om9k: Dziękuję, staram się ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zawsze mam problem z dostosowaniem długości tekstu, często wychodzi mi bardzo długi, edytując, ostatecznie wycinam dwie - trzy ciekawostki i okazuje się, że nadal tekst jest bardzo długi xD
  • Odpowiedz
@AnimalMotherPL0 zajebiste, szanuje za duzy naklad pracy i researchu. Super sie czyta nie moge zke doczekac kolejnych!. Do czego twn przycisk w m16 i arach? Do usuwania zablokowanego pocisku?

Szacun za robotę. A czy usunięcie bloku gazowego niedoda minimalnie lepszych osiągów? Czy usunięcie kopa zamka ma jakiś wpływ? Oczywiście strzał dalej bedzie kopal ale czy tak mocno skoro zamek do nas nie wraca?( )
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@DzikiChleb: Dziękuję, na pewno kolejne będą powstawać :3 foward assist służy manualnego dopchnięcia zamka gdy się zablokuje w niechcianej pozycji, przykładowo przy zabrudzeniu. Ze względu na konstrukcję dźwigni przeładowania, w ar15 zazwyczaj nie jest możliwe "dobicie" czy dopchnięcie zamka za jej pomocą jak choćby w ak czy fn fal. Właśnie do tego służy foward assist.
Niezupełnie, usuniecie bloku gazowego spowoduje utratę możliwości strzelania w semi-auto i auto, każdy nabój będzie
  • Odpowiedz
@AnimalMotherPL0: @DzikiChleb: Są na YT testy broni automatycznej (nie pamiętam jaki model ale opartej na tłoku w takiej czy innej postaci) gdzie wyciągnęli układ gazowy i generalnie różnica była praktycznie nieodczuwalna w kwestii siły odrzutu ALE zmieniała się jego charakterystyka ponieważ zamiast pierwszego impulsu odrzutu wynikających z gazów a następnie drugiego impulsu wynikającego z oddziaływania gazów na tłok a następnie ruchu zamka był tylko jeden impuls od gazu
  • Odpowiedz
@DzikiChleb: Forward assist o którym autor wspomina w komentarzu jest bezpośrednim następstwem problemów o których napomknął w tekście, jako że uchwyt przeładowania działa tylko "w jedną" stronę czyli do siebie to nie ma możliwości dopchnięcia zamka a z tym mierzyli się we wczesnych wersjach M16. Gdy spojrzysz np. na m4 albo późniejsze M16 to na zamku (to zazwyczaj srebrne coś za dust cover ;) ) są widoczne nacięcia, właśnie tam
  • Odpowiedz
@AnimalMotherPL0: z tego co kojarze to na początku w battlefieldzie był pokazany błedny model przeładowania, dopiero po jakiejs aktualizacji i poprawieniu błędów jest to pokazany w prawidłowy sposob. Z tego co pamietam chodzi o karabin M1 ktory przycinał palce jesli podczas wkladania amunicji do karabinu nie przytrzymaliśmy tego cyngielka
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Mariusz_Drugi: Wydaje mi się, że AG od początku był poprawnie zaimplementowany, chociaż kompletnie tego nie pamiętam, więc nie będę się na tym polu kłócić. W garandzie chodzi o sposób ułożenia dłoni przy przeładowaniu. Ładując amunicję, trzeba położyć dłoń z prawej strony broni w taki sposób, by wkładając łódkę jednocześnie blokować dźwignię przeładowania. Zamek zwalnia się po wciśnięciu takiego dynksa, który utrzymuje amunicję na miejscu, ale nie cofnie się, póki nie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@gnt_1: możesz podesłać jakiegoś linka? Jakoś nie mogę tego znaleźć. Uważam, że Battlefield 1 to absolutne wyżyny jeżeli chodzi o przywiązanie do detali w serii. BFV też się do tego przykłada, ale nie w aż takim stopniu. Podejrzewam, że dopiero BF6 przebije BF1 pod względem tych wszystkich cudownych detali ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz