@qlimax3: pamiętamy, miała być oddzielna śćieżka rozwoju i miał to być unikalny pet dla klasy technologicznej. Ale w którymś momencie wycieli system klas i również robot poleciał. A szkoda. Nie muszę pisać jak fajne mogłoby być przenikanie niewidzialnym robocikiem po ścinach między przeciwnikami celem dokonania zwiadu lub otworzenia sobie od wewnątarz zamkniętego przejścia...
@pablo397: Raczej wycieli techy'ego z dużych focusów systemu bezklasowego czy coś tam @qlimax3: Praktycznie każda mechanika o takiej skali byłaby gamechangerem, ale jakby tak popatrzeć na jakość mechanik czy systemów które znalazły się w gierce to może i lepiej, że nie dodali tego bota XD
@qlimax3: przecież tego robota nawet nie dali rady ogarnąć do jednej misji xD Ta misja z nim polega na tym że w dwóch czy trzech miejscach pokazujesz kursorem gdzie ma iść i tyle. Założę się że w pierwotnej wersji zamysłem było, że będziesz sterował tym robotem, chodził po ścianach, właził w wentylację itd. i takie Saśki i inni bajkopisarze mieli cała wizję w głowie, ale potem okazało się, że ich programiści
@qlimax3: "grę można przejść bez jednego strzału" xD
Miało być ambitnie, wyszedł shooter z iluzją wyboru. Bawiłem się świetnie. Już pod koniec gry się strasznie ekcytowałem na samą myśl że przejdę tę grę jeszcze raz innym sposobem. A potem zobaczyłem napisy i zdałem sobie sprawę że nie chcę sobie psuć tego doświadczenia. To zwyczajnie nie ma sensu. Gra jest niedorobiona, a po przejściu gry zauważyłem że to ja miałem zwyczajnie farta,
@master4342: miło będzie jak się dorobię nowego kompa. Jakoś już wymęczę obecnego i mam nadzieję że przesiądę się już na coś z DDR5. No i oczywiście z nową grafikę jak się ustabilizuje sytuacja. Granie w 40-50 FPS z kosmicznymi dropami, to też tak bez szału.
@Kosmox30: poza tym biegania po ścianach nie dali! #!$%@?, robot, katana, bieganie po ścianach... Tyle buildów i sposobów przejścia mogło by być itp. Przecież to mogła być gra dekady... ehh
Ci co przeszli grę, wiedzą jak "wielką" rolę odegrał w całej grze.
A mogli zrobić z tego gamechangera, gdyby zrobili z niego robota na zawołanie gracza, pupila, tyle było możliwości.
#cyberpunk2077 #gry
@qlimax3: we wszystkim było mnóstwo możliwości, ale po co skoro jest Keanu
@qlimax3: Praktycznie każda mechanika o takiej skali byłaby gamechangerem, ale jakby tak popatrzeć na jakość mechanik czy systemów które znalazły się w gierce to może i lepiej, że nie dodali tego bota XD
Ta misja z nim polega na tym że w dwóch czy trzech miejscach pokazujesz kursorem gdzie ma iść i tyle.
Założę się że w pierwotnej wersji zamysłem było, że będziesz sterował tym robotem, chodził po ścianach, właził w wentylację itd. i takie Saśki i inni bajkopisarze mieli cała wizję w głowie, ale potem okazało się, że ich programiści
Miało być ambitnie, wyszedł shooter z iluzją wyboru. Bawiłem się świetnie. Już pod koniec gry się strasznie ekcytowałem na samą myśl że przejdę tę grę jeszcze raz innym sposobem. A potem zobaczyłem napisy i zdałem sobie sprawę że nie chcę sobie psuć tego doświadczenia. To zwyczajnie nie ma sensu. Gra jest niedorobiona, a po przejściu gry zauważyłem że to ja miałem zwyczajnie farta,