Wpis z mikrobloga

@acidd: no niestety jest to mocno niepoprawny sposob łączenia wagonów. Robia tak dlatego ze poprawny sposob jest uciążliwy. Bo docisnieciu i zahamowaniu wagonow powinien sie schylic i przrejsc pod zderzakiem
  • Odpowiedz
bo z kaskiem głowy nie wsadzi do przedziału silnikowego żeby posłuchać co się dzieje xD


@SzlachcicPolny: Nie znam się, ale zgaduję, że wkładanie głowy do przedziału silnikowego też nie jest bezpieczne?
  • Odpowiedz
@Starystarej: pewno manewrowy. To ze nie ma jednego palcs to i tak dobrze. Brak 2 czy 3 palców rowniez sie zdarza;)
Wszystko rozbija się o hamowanie wagonow plozem i generalnie takie krzywe akcje jak wyżej
  • Odpowiedz
@Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol: fajnie ze dajesz gifa który gowno ma do filmiku.
Zasadniczo konstrukcja wagonu jest standaryzowana. Owszem sa jakies roznice - niemcy nie maja hamulca po stojowego a ruscy szeroki tor ale zasadnicze elementy budowy pozostaja te same, m. in. uchwyt manewrowy czy stopień manewrowy, ktore sa wykorzystywane przez pracownikow w trakcie pracy.
  • Odpowiedz
@Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol: skoro instrukcja przewoźnika PL nie moze swiadczyc o poprawnym wykonywaniu pracy manewrowego to tym bardziej gowno rysunek z netu
Nie chcesz chyba wmowic ze pierwszy lepszy gif ma wiecej wspólnego z rzeczywistością niz instrukcja przewoźnika.
Nie mam pojecia jak wygladaja niemieckie instrukcje ani tym bardziej w bantustanie, natomiast pomimo różnego regulowania (przewoznik ma dowolność w przypadku konstrukcji inatrukcji) pewne zachowania sa poprawne a inne nie, jedne sa bezpieczne a inne
  • Odpowiedz