Wpis z mikrobloga

Znacie może jakieś gry typu hack'n'slash ale z innym rozłożeniem balansu podstawowych mechanik niż w klasykach jak Diablo 2, 3 albo Titan Quest? Gry tego typu nużą mnie dość szybko, bo po prostu za dużo w nich lootu. Co chwilę wpadają jakieś przedmioty i trzeba analizować, który jest o 2% lepszy od poprzedniego. Wolałbym coś, gdzie rzadziej jesteśmy nagradzani ale za to konkretniej i przede wszystkim wybieramy ekwipunek pod postać jaką chcemy stworzyć, a nie budujemy postać pod to co nam akurat wpada (takie miałem odczucie robiąc te ponad 100h w Diablo 3 swego czasu). Nie musi to być klasyczny h&s ale też nie klasyczny crpg, bo chciałbym coś bardziej odmóżdzającego w rozgrywce.
#gry #crpg
  • 8
@jandiabeldrugi: Akurat titan quest nie do końca jest taki że co chwilę masz lepszy loot. Przynajmniej z tego co pamiętam to tak nie było - trzeba było biegać z tym co się miało i faktycznie dopasowywać to co znalazłeś pod twój build a nie wymieniać co chwilę item bo 1 level później dropło coś lepszego i mimo że nie pasuje do buildu to trzeba założyć bo build i tak nie ma
Dark souls


@Kiedys_Mialem_Fejm: no coś w tym stylu ale w konwencji gry h&s i najlepiej nie japońszczyzny. Do tego Soulsy jednak są męczące, grąlem zawsze z długimi przerwami miedzy kolejnymi bossami. Kiedyś sporo męczyłem Castlevanię Symphony of the Night i to było częściowo coś takiego o co mi chodzi ale z widokiem z boku, a nie z rzutem izometrycznym.
@7uras: sprawdzę.
@BorysKafarov: to Battle Brothers jest turówką z tego