Wpis z mikrobloga

Jestem kierowcą, miałem ostatnio nietypowe spięcie z pewną nadgorliwą osobą na rozładunku, oczywiście była to #p0lka w polskiej firmie z Poznania, duży zakład rybny, pani brygadzistka pewnie przed 30tką próbująca się wykazać.
Mianowicie chodzi o to, że po przyjeździe na rozładunek okazało się, że termin jest za godzinę...ale następnego dnia. Kłóciło się to dość mocno z ustaleniami spedycji która organizowała ten transport i zapewniała że żadnych awizacji nie ma i nie widzą problemu aby rozładunek nastąpił dzisiaj (choć termin rozładunku był rozciągnięty na dziś/jutro). Następny ładunek, który miałem podjąć już bezpośrednio pod dom był dodatkowym czynnikiem motywującym do załatwienia tej sprawy na swoją stronę.

Cały problem sytuacji prawdopodobnie polegał na tym, że w danym zakładzie danego dnia odbywał się audyt i nadgorliwa zapewne od niedawna brygadzistka za cholerę nie chciała przyjąć tego towaru, bo gdzieś tam dostawa była zapisana na 8:45 następnego dnia.

Niespecjalnie widziało mi się czekanie do jutra, zresztą nie było ku temu podstaw, a brygadzistka próbowała się mnie jakoś pozbyć, przyszła do mnie, zapytała się czy będę wyjeżdżał, odparłem że dopiero jak mnie rozładują (ale baaaardzooo spokojnie, przez kilka lat w branży zdążyłem się nauczyć tego, że pójście z kimś na wojnę to najgorsze możliwe rozwiązanie) i gdzieś około 20 minut później dostałem informację od spedytora, że dostał maila od Niemców (od których ma to zlecenie) że mam opuścić teren zakładu i nie ma szans na rozładunek dzisiaj bo...uwaga... rzekomo groziłem pracownikom firmy xD