Wpis z mikrobloga

Czy może mi ktoś wytłumaczyć fenomen safemoon i dogecoina? Czy hipotetycznie taki safemoon może pójść w ślady pieseła i powtórzyć historię "milioner z przypadku"? Pytam z ciekawości bo nie znam się na tych całych kryptowalutach i nie wiem od czego zależy cena danej waluty, ale patrząc na cenę 0,000X jak takie coś może stać się warte więcej? Ile tego jest w obiegu? Cena to czysta spekulacja czy coś na nią wpływa? POZDRAWIAM

#kryptowaluty #safemoon #dogecoin
  • 12
@rosiak12: Ilość monet będzie się zmniejszać, więc cena będzie rosnąć. Na razie jest ich dużo, ale co jakiś czas są robione tzw. burny...

Obecnie to wygląda tak:

Total Supply: 1,000,000,000,000,000
Burned Dev Tokens: 223,000,000,000,000
Fair Launch Supply: 777,000,000,000,000
@rosiak12 żadnego fenomenu tutaj nie ma. Zwykła pompa i skepulacja. Grubas zrobił pompę o 20% śmieszna dla niego kwotą a FOMo poszlo i sami ludzie to dalej nakręcają. Czytam teraz wasze wpisy krypto i to są zupełnie inne szity, które są pompowane niż te w 2017. Bo jak wiadomo lepiej grubasowi spompowac Alta bez kapitalizacji. Generalnie radzę wszystkim wyjść przed dumpem bo on będzie na 100% ale kiedy? Nikt nie wie (
@myidioci: BTc hodl bo jak widać co bańke mamy ATH. Zobacz sobie na szity najpopularniejsze w 2017. Wiekszosc nie przekroczyła jeszcze ATH a to pokazuje, ze mimo kolejnej bańki ktoś nadal jest w plecy - nie mówiąc juz o tym, że ktos sprzedał w dołku bo psychicznie nie dał rady. Sugeruje tylko, aby wiedzieć kiedy wyjść bo znowu za pół roku bedzie wysryw postów "mogłem sprzedam za XX, gdybym sprzedał miesiąc
@maryjuszpitagoras: równie dobrze, może wyjść wysryw jak przy dogecoine, że miałem warte miliony. To jest zwykłe gdybanie. Każdy wie, że trzeba wyjść przed dumpem. Jak dajesz rady, daj coś konkretnego. Nie wiem czy ty zniechęcasz do zakupu, czy zachęcasz, czy dajesz banalną radę.