Aktywne Wpisy
rewizjonista +9
Jako że zdjęcie wrzucone w komentarzu wywołuje takie emocje chciałbym aby ukrofile wrzucili mnie od razu na czarną listę.
Transport czołgu na Ukrainę. Zdjęcie zrobione dziś w #chelm
Transport czołgu na Ukrainę. Zdjęcie zrobione dziś w #chelm
Nie-wazne1 +10
Powie mi ktos dlaczego w Krakowie w okolicach rynku slyszec w wiekszosci ukrainski jezyk zamiast Polskiego. Angielski to nie dziwne bo turysci. Skad ci ukraincy maja pieniadze na drogie ciuchy czy jedzenie w centrum? Poza tym oni tak glosno ******** ze musza wszyscy wokolo wiedziec ze pochodza z panstwa ktore ledwo co powstalo I juz chce wszystkimi rzadzic. Wy Polacy naprawde nie widzicie ze oni wam na glowe wychodza. Przyjezdzaja tutaj I
Bardzo go pochwaliłem i dopinguje w dążeniu do celu wszak to najlepsza inwestycja - w zdrowie.
Rower to karbonowa szosa na cienkich jak ostrze noża oponach.
Problem w tym że stwierdziłem że dla deficytu kalorycznego to nie ma znaczenia czy przejedzie 20km zwykłym rowerem mtb czy 30km szosa. Ba, jeśli ma ustalone trasy i dystanse to na tradycyjnym rowerze spali nawet więcej kalorii.
Trochę się oburzył i stwierdził że to nie ma znaczenia bo różnice w oporach nie są tak duże.
I tu pojawia się moje pytanie. Czy ktoś z Was dysponuje danymi o mocy jaka jest potrzebna kolarzowi do utrzymania danej prędkości w tych samych warunkach na różnych typach rowerów?
Sam po tej pogawędce jestem ciekaw jakie są różnice strat między rowerami typu miejski, MTB, szosa, trekking.
#rower #szosa #sport #rowery
Tyle że, jest spore prawdopodobieństwo, że skoro ma rower który mu się podoba i dobrze, lekko mu się nim jeździ, to będzie częściej po niego sięgał i spalał te kalorie.
widzę, że chyba jeszcze nikt z odpowiadających nie przeczytał pytania xD
Znalazłem coś takiego, nie używałem, ale po szybkim teście widzę, że możesz sobie dopasować waty żeby dostać taką samą, albo przynajmniej bardzo zbliżoną prędkość dla różnych ustawień: http://bikecalculator.com/veloMetric.html
@victor89: Ma, głównie psychologiczny
Chętniej będziesz wychodził na rower i częściej jeździł jeśli przejedziesz 50 km na szosie niż 20 na MTB
https://www.bicyclerollingresistance.com/
a tu kalkulator generalnie dla szosy, parametry Frontal area i Drag coefficient znajdziesz w necie dla różnych pozycji, pewnie dla roweru mtb też jakoś da się dopasować parametry
https://www.gribble.org/cycling/power_v_speed.html
No tylko 300w to dużo :)
Na początek licz na 150w
Przy czy tutaj rozpiska różnic między typami. Generalnie aerodynamika rządzi.