Aktywne Wpisy
crazykokos +66
Goronco +592
#skwierzyna
O 20.00 wysyłam 3 linki każdemu kto zaplusuje ten wpis
Nie zdejmą bo trzy filmy pobrałem i po prosru wrzucę je na streamable ( ͡º ͜ʖ͡º)
O 20.00 wysyłam 3 linki każdemu kto zaplusuje ten wpis
Nie zdejmą bo trzy filmy pobrałem i po prosru wrzucę je na streamable ( ͡º ͜ʖ͡º)
W zamyśle miał być autem wyższej klasy średniej, konkurującym z Audi 80 i Baleronem, ale lata 90. w Rosji skutecznie zweryfikowały ruską myśl techniczną. Dość powiedzieć, że oferowano ten szrot głównie z dwoma benzynowymi silnikami:
ZMZ 406 2,3l 90 KM, Vmax 147km/h, do setki w dwadzieścia sekund
ZMZ 402 2,5l 150 KM, Vmax 170km/h, do setki w czternaście sekund. Następnie zduszono moc do 131 KM obniżając stopień sprężania, bo silnik miał tendencję do spalania stukowego
oraz małą serią diesli zakupionymi od austriackiego Steyra.
Auto było wykonane mizernie, elektronika się psuła, nadwozie rdzewiało. No i te silniki.
Ale cena była dość niska (9000$ w 1997 roku), więc wyposzczeni Rosjanie kupowali to tak czy siak. Popyt nie załamał się nawet po kryzysie ekonomicznym w 1998 roku, a nabywcami byli głównie taksówkarze i aspirujący biznesmeni chcący się dowartościować PORZĄDANYM wówczas nadwoziem typu SEDAN (trzydzieści lat później ta bryła będzie skrajnie niemodna, umiera po cichu).
Typowo dla samochodów rosyjskich, auto przeszło kilka biedaliftingów, o których nie ma sensu nudzić; dość powiedzieć, że pod koniec produkcji w 2004 można było je nabyć z alufelgami 15", podgrzewanymi siedzeniami, poduszką powietrzną kierowcy, klimatyzacją w opcji, lakierem metalicznym oraz wspomaganiem kierownicy. No i co z tego, skoro z na tylnej osi były hamulce bębnowe xD
#rzetelnafura -> obserwuj
#samochody #motoryzacja #carspotting #carboners #wolga
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Zero gwiazdek we wszystkich testach bezpieczeństwa też nie wzięło się znikąd xDD
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
P. S. Ludzie to żarli w Rosji. No i co z tego? Otóż jajco - wpis jest prześmiewczy i gnije z tamtejszej mocarstwowej techniki, która do cywilizowanej UE nie ma wstępu
@PanKracy582 Miałem bębny z tyłu w autach ważących +- tonę i trzymały jak żyleta, dało się nawet takim ręcznym zamiast nożnym na światłach hamować. Teraz mam furę 1300kg z tarczobębnami z tyłu i ten ręczny to gówno jedno wielkie jest- wymieniane klocki i tarcze, regulowany ręczny a i tak trzyma właściwie wcale (i łapie z opóźnieniem, auto te kilkanaście cm zawsze "ucieknie", na bębnach zatrzymywało się od razu ) Dziękuję bardzo
A ja mam obecnie auto w tarczówkami z przodu i tyłu i hamuje jak żyleta. A w Cinquecento to przy spowalniałem, nie hamowałem ¯\_(ツ)_/¯