Wpis z mikrobloga

Korci mnie aby napisać bota do dailytradingu #kryptowaluty na #binance i zastosować #sztucznainteligencja , no ale że do dailytradingu to bot będzie co chwilę musiał się uczyć, więc siec neuronowa będzie się trenowała np. co 1/3/5min (uwzględniając działania na rynku z ostatnich np 3tyg., W sumie zrobię tak by użytkownik mógł ustalać te parametry), więc chyba zastosuję extreme machine learning i zrobię to w #python, czyli będę miał okazję nauczyć się trochę pythona.

A no i jeszcze muszę podszkolić się że wskaźników, które warto uwzględnić jako parametry sieci neuronowej np MACD i takie tam.

#programowanie #gielda #ai
  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@KondominiumKatoSocjalistyczne: jestem samoukiem pythona i chciałem nad czymś takim pracować, ale jeszcze nie doszedłem do sieci neuronowych, algorytmów genetycznych i systemów rozmytych, ale wiem o tym całkiem sporo. Myślałem też o programie, który opierałby się na sztywnych zasadach wejść i wyjść (RSI, Stochastic, macd, średnie kroczące, ichimoku). Wpakować mu 1 tys zł, zostawić i sprawdzić co zdziała.
  • Odpowiedz
bot będzie przewidywał zawsze zgodnie z tym na czym się uczył, co ma tu do rzeczy trend?


@Bejro: No i bot się nauczy, że jak w ostatnich kilku krokach cena rosła, to będzie rosnąć nadal, a jak malała, to będzie maleć nadal. Tyle to można przewidzieć na podstawie prostej średniej kroczącej. Żeby zarabiać na giełdzie, trzeba trafnie przewidywać nie trend, a jego zmiany - górki i dołki, a to już
  • Odpowiedz
@Tytyka: nie musisz nawet kasy w to pakować, tylko możesz zrobić opcje demo, tylko jeszcze uwzględnić w tym fees pobierane przez giełdę.

Chyba nie wszyscy rozumieją jakie jest założenie bota, to dailytrading na parach, które idą sideways, np taką w ostatnim czasie jest ADA/usdt ciągle skacze od 1,18 do 1,22.

Btc w sumie też na bok idzie ostatnio
  • Odpowiedz