Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki bo już dostaję depresji... jestem uczniem maturalnym, ogólnie jestem dobrym (taki czwórkowy) zwykłym uczniem, ale takie testy jak matura to dla mnie masakra (no może z wyjątkiem angielskiego) i z próbnej matury no to średnie wyniki uzyskałem (z wyjątkiem angielskiego bo tutaj bardzo dobre wyniki miałem), uczę się normalnie + po za lekcjami przerabiam arkusze CKE, matemaksy itp z matematyki.

I tutaj jest problem otóż chciałbym się dostać na jakieś #studia z #informatyki jednak jak to jest, tylko sami mega ludzie co zdają maturę z podstaw na 90% mają szanse dostać się na darmowe państwowe studia z informatyki czy jest szansa dla takich zwykłych uczniów? Wiem, że część powie, że teraz nie ma po co iść na studia, ale ja chciałbym iść, tylko te progi to przerażają mnie na #informatyka i teraz czy jest się ich bać czy jedyna deska ratunku to płatne studia typu WSB lub jakieś inne alternatywy? Bo i tak będę walczył i trenował jednakże te progi trochę przerażają mnie...

#studia #informatyka #matura

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #60623f4dccdad9000aaf5209
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: marcel_pijak
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@AnonimoweMirkoWyznania: Większość na prawdę dobrych informatyków to samouki, mój przyjaciel jest po studiach automatyki, ale z pracy w branży zrezygnował, kończąc studia zainteresował się programowaniem bo widział w tym przyszłość i mu to nieźle wypaliło, więc jeśli czujesz temat, rozumiesz treści kodów to powinieneś być w stanie sporą część wiedzy przyswoić za pośrednictwem internetu, który jest zdecydowanie tańszy niż studiowanie. Określ się w jakiej gałęzi informatyki widzisz swoje szanse na
  • Odpowiedz