Wpis z mikrobloga

Na sucho jest 12,7V po zdjęciu z prostownika


@NaMoment: Źle. Napięcie mierzy się po >30 min od odłączenia prostownika. Takim sposobem, to niektórym i po 14V wychodzi xD.

podczas rozruchu spada na 11V


@NaMoment: Czyli generalnie git, powiedział bym nawet, że lekko mu idzie.

Jesteś pewien, że wina leży po tej stronie - bo nic na to nie wskazuje - a nie po stronie np. samego układu zapłonowego? Sprawdzałeś świece
  • Odpowiedz
Na sucho jest 12,7V po zdjęciu z prostownika, podczas rozruchu spada na 11V. Jednak mam wrażenie ze za bardzo meczy się przy kręceniu silnikiem


@NaMoment: sprawdź czy masz odcięcie zapłonu włączone, taki czerwony lub czarny przełącznik po prawej stronie kierownicy...

Ostatnio był taki jeden co twierdził że zacięła mu się stacyjka bo wkładał kluczyk, przekręcał na pierwszą pozycję, zapalały się kontrolki i nie mógł przekręcić dalej na rozruch...

  • Odpowiedz
  • 0
@aarahon: Za nowe moto, jak jest czerwone w dół to nie kręci także to nie to. Gdzieś wyczytałem że może być aku dojechanie na tyle ze nie może uciągnąć prasowo mimo poprawnego napięcia. Spróbuje z autem jak ktoś wyżej radził
  • Odpowiedz
@NaMoment: Jak w trakcie kręcenia masz koło 11V to jest OK, pytanie czy można wierzyć miernikowi bo już koło 10V jest próg działania modułu zapłonu. Odpalenie z innego aku/via kable to dobra metoda ustalenia czy winny jest akumulator.

Gx
  • Odpowiedz
@NaMoment: stare paliwo, mój mały burgman też nie chciał palić, deczko oleju na tłok i w końcu odpalił. Najgorzej że wtrysk leje takie ilości paliwa że świeca nie ma co zapalić ale powoli mokra się robi i potem z tego powodu nie pali.
  • Odpowiedz