Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Ukończyłem zarządzanie w NGO. Nie, nie musicie mi gratulować wyboru tak „ambitnego” kierunku (XD). Zarządzanie to był #!$%@? błąd, którego żałuję i w zmyciu którego z siebie nie pomogą mi najlepsze środki czyszczące. Zdaję sobie sprawę, że to #gownokierunek.
Od 2 lat #studiujeprawo. Nie jestem wege, nie chodzę w garniturze Armaniego, ani nie chodzę na crossfit więc #bekazestudentowprawa raczej niezbyt ( ͡° ʖ̯ ͡°).
Marzyła mi się kariera notariusza i w sumie marzy mi się do dziś, ale pora zejść na Ziemię.
Nie każdy notariusz będzie zarabiać 40k miesięcznie. Prawo chcę ukończyć, bo to super kierunek w którym naprawdę się odnajduję. Ponadto, zwyczajnie boję się, że raz, nie zdam aplikacji, dwa, jak ją zdam to nie wyjdzie mi z własną kancelarią notarialną ( ͡° ʖ̯ ͡°). Od roku jestem także na trzecim (tak, dobrze czytacie, na trzecim) kierunku. Studiuję go zaocznie i opłacam sobie ze stypendium za oceny, więc jakoś to idzie. Wahałem się pomiędzy logistyką a FiRem. Logistykę kończy masa absolwentów (podobnie zresztą jak prawo hehe) więc wybrałem FiR. Specjalizacja - Bankowość ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie chciałem brać informatyki bo umówmy się, pracę znajdą Ci, dla których kodowanie jest pasją, a nie robią to od niechcenia. Nie odkryłem w sobie „nagłej pasji do programowania” jak robi to większość osób, którym w życiu nie wyszło i myślą, że będą zarabiać jak ♯programista15k, przy czym jak się okazuje, 15k zarabiają jedynie pasjonaci, którzy programowaniem interesują się od X lat ( ͡° ͜ʖ ͡°). Moje pytanie jest więc następujące: Czy mam jakieś szanse na tym D Y N A M I C Z N Y M jak zespół w korpo-ofercie rynku pracy? W jakich niszach mógłbym znaleźć lepsze zatrudnienie związane z wykształceniem? Nie jest to żondyn bejt ani nic z tych rzeczy. Chcę poznać opinię Mirasków. #studia #praca #zarobki

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #605c97e801f7d2000aaf9e3d