Wpis z mikrobloga

@moniks1501: zazwyczaj firmy wybierają ładne dziewczyny i przystojnych mężczyzn do reklam, ale co ja tam wiem. Mocno otyła osoba jest po prostu brzydka. To jakby dać pryszczatego modela. Bardziej zrozumiałbym pryszczatą osobę niż bardzo otyłą w reklamie, bo pryszcze zazwyczaj nie wynikają z zapuszczenia się. A wybieranie otyłych modeli przyczynia się do promowania takiego sposobu życia, to jakby mówić: bycie grubasem jest cool.
@niech_ktos: Przyczynia się do promowania takiego sposobu życia? Jasne już widzę jak ktoś po zobaczeniu takiej reklamy pomyśli sobie „ o ale zajebiscie wyglada ta dziewczyna, tez bym taka chciała być! Chyba muszę przytyć” XD A poza tym nike chyba zawsze pokazuje wszystkie swoje produkty na modelach, bo chyba każdy chciałby zobaczyć jak będzie w czymś wyglądał. Ludzie są różni i nie można nikogo „dyskwalifikować” bo więcej waży.
@niech_ktos: i wszedzie lewackie wypierdy w komentarzach. Akurat dziwnym przypadkiem gdzie w modzie jest pakowanie zatłuszczonych świń do reklam przy bodyshamingu nike tez to zrobił tyle ze zachęca do biegania i zdrowego trybu zycia zeby nie być taką świnią XD
Chodzi o hajs o nic więcej. Doszli do wniosku, że ta grupa docelowa przyniesie dodatkowy dochód. Lub ulegli politycznej poprawności.


@kopawdupeswiniom: Te reklamy są od lat, po prostu to kolejny odcinek z serii "wykopek odkrywa świat". Wiadomo, że robią to dla kasy, bo przecież nie z dobroci serca. "Polityczna poprawność" to jest jakiś totalny chochoł stosowany przez ludzi, którzy nie potrafią zrozumieć, że danej firmie może się opłacać robić coś co
@ZaQ_1:

Osoba, z której wszędzie się śmieją, obrażają ją itd.? A może ktoś na kogo nie zwraca się uwagi i pozwala mu się robić swoje bez zbędnych komentarzy?


Typie tutaj nie chodzi o jakieś górnolotne etyczne aspekty ze strony producentów odzieży. Tu chodzi o pieniądze - aktialnie otyła jest ponad 2/3 Amerykanów, w 2030 będzie to polowa (!!!)
Oni po prostu kierują swój produkt w target gdzie moga najwięcej zarobić. Fit