Wpis z mikrobloga

Mirki, przyszłościowo chcę trochę wejść w temat i zautomatyzować monitoring w domu, ale póki co zależy mi tylko na podstawie. Co kupić aby potem nie sprzedawać? :P Na razie jestem niestety trochę zielony i obecnie nie mam czasu na wgłębianie się w temat :/

Mam 2 kamery 5MP Reolink, pociągnięte skrętki (max będzie 4). Chcę na chwilę obecną dokupić rejestrator z PoE, do tego dysk i postawić system. Rejestrator najlepiej BCS, bo podobno polskie.

Natomiast docelowo chciałbym w domu zamontować dotykowy ekran podpięty pod malinę, gdzie podgląd byłby możliwy od razu na ekranie lub na wybraniu odpowiedniej pozycji na zaprogramowanym menu. Zależy mi także na jednym ze scenariuszy: 1. po przejściu obok ekranu czujnik zbliżeniowy wykryje ruch i włączy ekran z podglądami z kamer; 2. po wykryciu ruchu na kamerze, ekran wybudzi się i da podgląd. Malina będzie także wykorzystana do obsługi domowej SUPLI oraz wideofonu. ...i żeby jeszcze śniadanie robiło ;)

Pomoże ktoś czy obecnie decydować się na rejestrator BCS czy lepiej potem będzie mi pracować z NAS-em czy innym rozwiązaniem? :/

#monitoring #kameryip #poe #komputery #elektryka #elektronika #supla #raspberrypi
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

najlepiej BCS, bo podobno polskie

@naxed: Ani nie najlepiej, ani tak do końca polskie. Kiedyś BCS = Dahua, bo mieli wyłączność na Polskę. Już nie mają i czasem nie wiadomo co za wynalazek chowa się pod naklejką. Jak dla mnie mają z-----e menu, parametry sprzętu trzeba czytać dokładnie (np. rejestrator 4k… ale tylko dla pierwszej kamery, tylko w 6 klatkach, tylko w pełnię księżyca). Poza tym to dobra marka, jak
  • Odpowiedz
@staa: jaką zatem markę proponujesz? :)
Przy dwóch kamerach mam wrażenie, że rejestrator ze zintegrowanym zasilaniem jest wystarczający - nie mam twierdzy, jeśli padnie to nie będę płakał i na spokojnie podmienię. Mam rozumieć, że proponujesz switch->rejestrator?