Wpis z mikrobloga

@Ziutek_Grabaz: chociażby dowolność wyborów postaci czyli podstawę Role Play'u. Poza tym na przykład różnice w ekwipunku, w wiedźminie możesz zrobić różne buildy i będzie się grało zupełnie inaczej w zależności od tego jaki wybierzesz, masz też level postaci jak to w RPG. W RDR2 jak to w grze akcji masz po prostu do wyboru bronie i jedziesz, gameplay nie różni się jakoś drastycznie w zależności od teg czym wolisz strzelać.
@Amenotejiikara w rdr2 są wybory fabularne, tak samo jak rozwój skilli postaci i możesz wybrać sposób w jaki będziesz grać mniej więcej w tym samym stopniu co w w3. Masz staty, itemy, skille, ekwipunek, zmienianie wyglądu itd. i to wszystko ma możliwości rozwoju. A dowolności wyboru postaci nie ma przecież żadna z tych 2 gier bo w 1 grasz Geraltem, a w drugiej Arthurem. I to w dodatku gotowym skinem. Obie to
@Ziutek_Grabaz:

możesz wybrać sposób w jaki będziesz grać mniej więcej w tym samym stopniu co w w3

no nie zakłamujmy rzeczywistości bo tak nie jest w w3 możesz grać bardziej pod tanka albo pod szybkość, możesz tak zrobić w rdr2? Nie. Możesz wybrać linię dialogową? Nie. Możesz wybrać co w danym queście chcesz konkretnie zrobić, kogo uratować itd? Nie. Masz jakikolwiek wpływ na fabułę? Nie. No dobra jedyny wpływ to poziom
@Amenotejiikara ja Cie zaskocze i głosowałem na w3 :D
Żadna ujma tylko dla mnie RPG to rozwój postaci + fabuła + itemy + możliwość zrobienia questów na kilka sposobów. To mają obie. Na valhalle narzekają ze nie rpg bo nie ma zbieractwa tony niepotrzebnego syfu. A to akurat jest w w3 i w rdr2 :p
@Ziutek_Grabaz:

dla mnie RPG to rozwój postaci + fabuła + itemy + możliwość zrobienia questów na kilka sposobów

no widzisz dla Ciebie, ale RPG to Role Play Game i odgrywasz swoją rolę jak chcesz jak w dawnych RPG papierowych, w RDR2 tego nie ma, a nawet te questy na kilka sposobów w nim to już lekka przesada bo nie zmienia to nic fabularnie nawet jak podejdziesz do questa inaczej.

Na valhalle