Wpis z mikrobloga

Pozwolę sobie zapostować jeszcze raz, bo mam zajawkę i nie chcę, żeby temat zginął:

Hej Mirasy! Mam taki głupi (a może nie aż taki głupi) pomysł.

Mam ochotę zrobić jakąś grę. Jakąś fajną. Jakąś, w którą chcą grać ludzie. No np wy Mirasy. No ale żeby nie robić w ciemno to zarzucę temat:

Kto chce się w to zaangażować?

Temat i cel jest otwarty, wybierzemy po prostu ten pomysł, który najbardziej was zainteresuje. Oczywiście w ramach moich skromnych możliwości. A te narzucają mi platformę: mobile. Android i iOS.

Trochę o mnie: programuję już od dawna, zawodowo od 6 lat iOS no i Unity trzepię do bóló i nadziejii ( ͡° ͜ʖ ͡°), mam dwie wydane gry no ale szkoda gadać, przerost formy nad treścią bo podczas tworzenia myślę za bardzo technicznie :D

Tak więc byłoby zajebiście jakbyśmy mogli się skrzyknąć i coś wspólnie dłubać.

Nie musisz być techniczny, jeśli masz jakieś pomysły i chcesz testować i dawać feedback, to wskakuj, jedziemy w gorące ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jak temat się przyjmie, to super, jedziemy, jak nie, no cóż... to nie :D

#zrobmysegre #zajawka #gra #gownowpis
  • 21
@FizzyDrink: Jest to jakiś temat, może być, zobaczmy czy jeszcze będą chętni na takie coś :) Generalnie pomysł ciekawy :D Trzeba będzie jakieś assety powynajdywać no i pytanie, czy by Ci się chciało się w to zaangażować? Wiesz, jako takie dłubanie po godzinach :)
@apneawykopek: Nie znam Kingsajz :( no sam pomysł mi się podoba, ale obawiam się, że scope na taki pierwszy projekt jednak deko za duży, coś mniejszego. Jak okażemy się zajebistym teamem to rzucimy się potrem na coś większego :)
@FizzyDrink: No to widzę, że moglibyśmy tutaj coś razem podłubać. Jak mówisz, że masz tablet i umiesz na nim robić coś więcej niż przeglądać mikrobloga to znaczy, że jesteś do tej pory najlepszym grafikiem :D a co do devu to też będzie co robić. Myślałeś bardziej 2D czy 3D?
@batonPiotr: ja to widze tak, że chcesz zarobić na frajerach, którzy ci pomogą w ramach rozrywki