Wpis z mikrobloga

Zaczęłam grać kolejny raz i tym razem mój wybór padł na street kid'a. Wreszcie zaczęłam czuć, że moja postać zachowuje się i mówi adekwatnie do swojej przeszłości i rolplejowanie weszło na wyższy poziom. Widać, że gra była projektowana pod tę ścieżkę życiową i moja ocena gry została znacznie zaniżona przez przeszłość corpo. Używanie karabinów Tech i Power daje też zdecydowanie więcej satysfakcji niż zabijanie wszystkich dwoma hackami na najwyższym poziomie trudności. Zabrakło mi jakiegoś utrudnienia. Gra mogłaby wymusić od nas podejście do przeciwnika i podłączenie się do jego łącza neuralnego. Po wszczepieniu monowire odległość hackowania mogłaby zostać zwiększona do 10 m. Wybrałam ścieżkę corpo, żeby poczuć wielki świat. Luksusowy samochód, nowoczesny apartament i znajomości, które następnie stracę. V szybciej pogodził się z tym wszystkim niż ja przez całą grę. CP2077 nawet nie dał nam szansy zabicia Abernathy, bo tuż po wyjściu z Arasaka Tower jesteśmy wyrzucani z roboty. Inne korporacje nawet nie zainteresowały się tym, że możemy posiadać ważne informacje, które z chęcią im zdradzimy w zamian za kontrakty
#cyberpunk2077
Exenex - Zaczęłam grać kolejny raz i tym razem mój wybór padł na street kid'a. Wreszc...

źródło: comment_1615805969LTe51nLC3pHrYcHFcqfKXv.jpg

Pobierz
  • 17
@Heady1991: Gram na laptopie z RTX 2060 i jest stabilnie. Na ultra z dlss 60fps, bez dlss około 45fps. Nie aktualizowałam gry od 1.04, ale z tego co czytałam, to nowe aktualizacje wprowadziły downgrade graficzny i nowe błędy
@Exenex: Ścieżki nie mają kompletnie żadnego znaczenia. Jedynie zmienia/dodaje nowe linie dialogowe w niektórych miejscach. No i masz jedną dodatkową misję dla ścieżki. Poza tym to wszystko to samo. Szkoda grać tylko po to żeby spróbować innych ścieżek. Strasznie spartolili to jak i wiele innych rzeczy w Cyberbugu..
@ReevoX: W lifepaths było naprawdę dużo potencjału i dziwię się, że nie został on w żaden sposób wykorzystany. Widać, że redzi chcieli zrobić grę krótszą, więc aż się prosiło, żeby ją rozbudować o różne ścieżki. Wiedźmin 3 był dużo dłuższy, więc liczba zadań raczej nie powinna być problemem
@Exenex: Nie tylko w lifepaths był potencjał. Potencjał oni mieli w wielu rzeczach. Stety niestety zabrakło im czasu/byli źle kierowani i wyszło jak wyszło. To też już nie jest ten sam cdep co przy wiedzminie 3. Wiele osób odeszło po premierze wieśka.