Aktywne Wpisy
insystem +194
Mirki, pijcie ze mną kompot. Wczoraj odebrałem nowe autko z salonu!
Cztery lata temu odebrałem z salonu Dacię Duster, pozostałem wierny marce i wybrałem Joggera.
#chwalesie #samochody #dacia
@francuskie
Cztery lata temu odebrałem z salonu Dacię Duster, pozostałem wierny marce i wybrałem Joggera.
#chwalesie #samochody #dacia
@francuskie
Megasuper +370
Chcesz zrobić karierę na YouTube? Wystarczy być Amerykanką która odwiedzi Polskę i już masz setki tys polskich fanów xD youtuberka która robiła 200-300 wyświetleń przyjechała do Polski bo już poznała ten patent od innych. Nagle jeb jesteś na główne YouTube bo Polaczki muszą się dowartościować oglądając jak ktoś je polskie pierogi i chodzi po Warszawie . Łał #youtube A najlepsze jest to że większość myśli że dzięki takim to opinia
Jak pobrac oryginal a nie kopie w innej klasie tej funkcji?
W klasie B mam:
Class a;
Float B::GetPosition ()
{
Return a.GetPosition();
}
Returnuje kopie a potrzebuje oryginal.
#cpp
W momencie tworzenia pocisku ustalasz jego pozycję na podstawie pozycji gracza który go wystrzelił i więcej Cię to nie powinno interesować. No chyba że wymyśliłeś jakąś śmieszną b--ń z której pociski skręcają na podstawie tego jak chodzisz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak wyrzucam w cout pozycje z klasy A to pokazuje pozycje na zywo, a jak daje cout w klasie B z a.getPosition(); to stoi w miejscu na pozycji startowej.
To getPosition() w SFMLu
Żeby to zrozumieć użyj prostszych typów. Jeśli w klasie B zapiszesz jakiegoś inta, a potem będziesz zmieniał tego pierwotnego inta to wartość w instancji B się nie zaktualizuje