Aktywne Wpisy
mirko_anonim +21
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Wszyscy płaczecie, że kobiety wolą chadów i bad boyów, tymczasem ja jako zupełnie przeciętna, bezdzietna, szczupła i typowa szara myszka szukam spokojnego Mireczka, bez nałogów, który będzie ze mną jeździł w góry, doświadczał nowych rzeczy, będzie wspierał i akceptował w 100%. Zarabiam na siebie, utrzymuję się sama, mam oszczednosci, nie oczekuję, że facet będzie mial mieszkanie (jak będzie miłość to kupimy razem). Jedyne czego chcę w swoim życiu to
Wszyscy płaczecie, że kobiety wolą chadów i bad boyów, tymczasem ja jako zupełnie przeciętna, bezdzietna, szczupła i typowa szara myszka szukam spokojnego Mireczka, bez nałogów, który będzie ze mną jeździł w góry, doświadczał nowych rzeczy, będzie wspierał i akceptował w 100%. Zarabiam na siebie, utrzymuję się sama, mam oszczednosci, nie oczekuję, że facet będzie mial mieszkanie (jak będzie miłość to kupimy razem). Jedyne czego chcę w swoim życiu to
vulfpeck +497
Jak pobrac oryginal a nie kopie w innej klasie tej funkcji?
W klasie B mam:
Class a;
Float B::GetPosition ()
{
Return a.GetPosition();
}
Returnuje kopie a potrzebuje oryginal.
#cpp
W momencie tworzenia pocisku ustalasz jego pozycję na podstawie pozycji gracza który go wystrzelił i więcej Cię to nie powinno interesować. No chyba że wymyśliłeś jakąś śmieszną broń z której pociski skręcają na podstawie tego jak chodzisz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak wyrzucam w cout pozycje z klasy A to pokazuje pozycje na zywo, a jak daje cout w klasie B z a.getPosition(); to stoi w miejscu na pozycji startowej.
To getPosition() w SFMLu
Żeby to zrozumieć użyj prostszych typów. Jeśli w klasie B zapiszesz jakiegoś inta, a potem będziesz zmieniał tego pierwotnego inta to wartość w instancji B się nie zaktualizuje