Wpis z mikrobloga

#morele #morelesciema #promocja #amd #gigabyte #morelenet #sprzetpc #pc #sklepkomputerowy #komputery #it

10.03.2021(edit)
No więc wrzucam jeszcze raz, MORELE XD SKLEP, ma wszystko w D, odsyła mnie do Gigabyte, które też ma wszystko w D.
Morał- miej sklep, zrób gówno promocje bez pokrycia, sprzedaj, zapomnij.
Z tematem będę dalej działać, sprawdzam w jaki sposób mogę zgłosić to do rzecznika praw konsumenta.

W skrócie:

Jest rok 2020, morele ma promocje, kup płytę główną taką i do tego taki procek masz zwrot hajsu, GIGABYTE partner, wszystko cacy.
Do dziś żadnego zwrotu, Gigabyte ma wszystko w pompie, przez ten rok była kolejna praktycznie taka sama promocja.
Należało mi się 50 euro zwrotu.

Napisałem do morele.

Jaka odpowiedź?

Proponują mi statki do gierki XD

"na wstępie najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację. Niestety, nie jesteśmy w stanie wygenerować nowego kodu do tej promocji. Jednak jeżeli jest Pan zainteresowany, możemy wysłać kod do gry https://www.morele.net/wiadomosc/zdobadz-swoj-wlasny-okret-wojenny/18008/ która jest kompatybilna z Pańskim sprzętem, w ramach rekompensaty."

Co dostanę?

Kompletny zestaw, który otrzymasz używając kodu promocyjnego, będzie zawierać:

europejski niszczyciel VI poziomu Västerås,
dowódcę Grzegorza Brzęczyszczykiewicza z 10 punktami umiejętności,
bezpłatne wypożyczenie na tydzień niszczyciela VII poziomu Błyskawica,
oraz siedem kontenerów z zasobami!

Moja odpowiedź do Morele:

Dzień dobry,

Według promocji należał mi się zwrot wysokości 50 euro, Państwo za to proponują mi statek PREMIUM w grze, w którą nie gram. Niewątpliwie te statki są wyjątkowe( Europejski niszczyciel VI poziomu Västerås, niszczyciel VII poziomu Błyskawica) a ich nazwy budzą respekt jednak myślę, że głównie wśród graczy tej gry. Bardzo proszę o poważne podejście do tematu i wyjście z twarzą z tej sprawy.

P.S- Dowódca Grzegorz Brzęczyszczykiewicz też mnie nie przekonuje.

Odpowiedź Morele:

Dzień dobry,

uprzejmie informuję, że ze względu na tak duży upływ czasu od złożenia zmówienia nie mamy możliwości wygenerowania kodu. Najmocniej przepraszam za niedogodności.

Według nich temat zamknięty.
Sprawę będę kierować do urzędu praw konsumenta.