Wpis z mikrobloga

Jestem zielony w temacie perfum. Dotychczas używałem wyłącznie antyperspirantu, żeby po prostu nie #!$%@?ć potem. Dodatkowo sprawę komplikuje fakt, że nie mam czucia - nie czuję zapachów. Żadnych. Niemniej jednak chciałbym dobrze pachnieć.

Poleci ktoś jakiś męski perfum albo/i wyjaśni, czym są olejki zapachowe do ciała? Jak się używa tych cholerstw, czy pachną lepiej i utrzymują się dłużej niż zwykłe perfumy, czy to taki bajer dla hipsterów? Zamawiać cokolwiek z allegro i nie bać się podróbek?

#allegro #perfumy #modameska
#niebieskiepaski #anosmia
  • 14
  • Odpowiedz
@Ponury_Dewiant: Po pierwsze, słowo "perfum" jest niepoprawne. Perfumy występują tylko i wyłącznie w liczbie mnogiej.
Po drugie, zerknij na belkę tagu i przeczytaj jej zawartość, jest tam niemały przegląd zapachów, które są niezłe "na start" dla osoby niezaznajomionej z tematem.
Jak szukasz w internecie, polecam dwie strony: perfumehub i perfumomaniak. Niedoświadczonemu sugerowałbym odpuszczenie allegro czy innego olx-a, bo bardzo łatwo jest naciąć się tam na podróbki.
Jakbyś miał pytania po przeczytaniu
  • Odpowiedz
Dodatkowo sprawę komplikuje fakt, że nie mam czucia - nie czuję zapachów. Żadnych.


@Ponury_Dewiant: Wręcz przeciwnie, to bardzo ułatwia sprawę. Głównym czynnikiem do wyboru perfum jest nasz własny nos, stąd każdy nas z nosi różne zapachy, które niekoniecznie muszą się podobać innym.

Ty masz taki komfort, że możesz użyć całkowicie dowolnych zapachów, które podobają się większości. Czyli wchodzisz na portal/forum o perfumach, sortujesz po ocenie i voila, zawsze pachniesz tak, że
  • Odpowiedz
@sphinxxx: no nie powiedziałbym, że ułatwia. Jest problem z aplikacją, bo nie wiadomo, jak dany zapach współgra z pH skóry i czy trzy psiki to za mało, czy za dużo (trzeba bazować na opinii innych), zdecydowanie łatwiej jest albo przesadzić, albo się niedopsikać.