Wpis z mikrobloga

via Android
  • 0
@biskup2k w civicu ufo osiąga mi około 85 ale już trzyma ta temperature, a tutaj spada zależnie od obciążenia.

Ciekawostka, komputer przeklamuje spalanie o około 1.2l
@Rumeq: Sprawdzasz tą temperaturę na wskaźniku na desce przez OBD? Bo na desce to już od Audi A4 B5 z 1995 wskaźnik tak zaprogramowali aby idealnie pokazywał 90 przy rzeczywistych temperaturach 85-110.
@Eclipse4G63: z tego co pamiętam - a miałem Eclipse z 5 lat to w pierwszej generacji był kiedyś notoryczny problem w 420a właśnie. Termostaty trzymały po 120 stopni, chociaż silniki zdawały się przyjmować to z godnością. Panewki są pancerne, co innego 7 boltwe koło ;) Sam miałem UPG, ale w 4G63.
@PanStrasznieZuy:
1. W 1G nie było silnika 420a, ten pojawił się dopiero w 2G
2. Nie znam samochodu w którym termostat otwiera się przy temperaturze większej niż 95-96°C
3. Panewki nie są pancerne, wręcz przeciwnie - są mocno narażone na zjawisko zwane "crank-walk" (w 4G63)
4. Różnica 6bolt i 7bolt występowała w silnikach 4G63 ale tylko w 1 generacji. W 2G był montowany seryjnie tylko 7bolt.
5. Ja swoją