Wpis z mikrobloga

@kunaj: Nagrzej auto i nagrzanym na stacje diagnostyczną sprawdzić czy nie trzeba pod silnik wchodzić w kapeluszu xD. Opony, zawieszenie, hamulce i takie podstawy to ci pan diagnosta powie, możesz poprosić żeby zrobił pomiar spalin. Przejedz się z wyższą prędkością, żeby sprawdzić czy trubo nie łapie zawieszki. Taki model auta z dieslem, że na pewno coś będzie do roboty. Jeśli trzyma temperaturę i nie cieknie oraz wkręca się porządnie na obroty
@kunaj:
Który rok?

z 2.0 TDI mogą być problemy, BKD jak już to po 2007 roku bo:
- Pompa oleju poprawiona, na łańcuchu
- Poprawione głowice, nie pękają
- Bez DPF FAP
- Pompowtryski Bosch regenerowalne

Ja osobiscie w A3 8P polecałbym benzyne 1.6 MPI a jak ma być Diesel to najlepiej szukać 1.9 TDI BKC albo 2.0 TDI na Common Railu po 2008
z 2.0 TDI mogą być problemy, BKD jak już to po 2007 roku bo:

- Pompa oleju poprawiona, na łańcuchu

- Poprawione głowice, nie pękają

- Bez DPF FAP

- Pompowtryski Bosch regenerowalne

@bobson92: namieszałeś, 2.0 TDI BKD od początku, czyli od 2003 miały pompę oleju nie poprawioną, a po prostu starego typu jak w 1.9TDI, wszystkie 2.0TDI poprzecznie miały dobrą pompę oleju, pompowtryski Bosh miały wszystkie BKD, głowice zostały poprawione
Chodzi mi konkretnie o 2.0 tdi z kodem bkd


@kunaj: Jak przed 2006 rokiem to nie, kilka oglądałem i ubywało już płynu w nich...

Daj link, może oglądałem już je xD
Wygląda na zdjęciach fajnie ale to srebrny lakier więc nic się nie ukryje - ja bym sobie odpuścił ten silnik bo te głowice jednak padają - prędzej czy później.
@kunaj: ja w tej cenie oglądałem ich trochę i nie polecam... ogólnie to jest tak że tanie i względnie dobre auta poznikały (stare cordoby, toledo i 406 niezgnitych też mało, ople biorą olej, diesle mają przebiegi których każdy się boi) więc dobre auta swoje kosztują a 2.0 TDI w VAGu to przed 2007 rokiem żadnego nie polecam.

Jak znajdziesz jakiegoś focusa i pochodne to po poprawie blacharki są to fajne auta,