Wpis z mikrobloga

a na hooy więcej do takiego wypierdka z FWD, przecież to trakcji nie złapie do 100kph na mokrym.


@Lethal_Jelly: To ja przy 300 koniach mam problem z trakcją do 50km/h, a gdzie duster xD

. Pamiętaj że Kamiq to napompowane malutkie auto segmentu Polo/Fiesty


Od kiedy polo to malutkie auto?
  • Odpowiedz
@dupinka5000: Jak potrafisz przymknąć oko na c-----e materiały i wyciszenie to Dacia to najlepsza opcja. Potem jest długo nic.

BTW takiego hyundaia i30 comfort kombi w automacie 120 koni idzie wyłapać za 85-86k. 2 lata temu testowałem Renault Kadjar i wtedy prawie full opcja kosztowała 100k a auto zrobiło na mnie dobre wrażenie jak przetrawiłem te ich c-----e ekrany.
  • Odpowiedz
  • 2
@wycz jako ciekawostkę dodam, że testy ncap jak zresztą inne są dynamiczne. Oznacza to że warunki na dostanie gwiazdek są za każdym razem inne. Samochód który dostał teraz 3 gwiazdki może być bezpieczniejszy niż samochód który dostał 5 lat temu 5 gwiazdek. Dodatkowo od jakiegoś czasu 1 gwiazdka jest przyznawana za systemy wspomagania - np aktywny tempomat co oznacza mniej wiecej tyle, że jeżeli dojdzie już do zderzenia do samochód z
  • Odpowiedz
@dupinka5000: bierz poprawkę na krzykaczy w internetach, większość z nich jeździ swoimi "niezawodnymi" wolnossącymi 1.4 albo 1.6 ale i tak Ci powiedzą, że 100 koni z turbo nie da się jechać wcale, nigdzie nawet kuwa do żabki. Wsiądź, przejedź się i oceń czy Ci odpowiada takie auto czy nie, na pewno jedzie lepiej niż sugeruje to pojemność silnika.
  • Odpowiedz
@szczurek_87: ja miesiąc temu z różową kupiłem clio dla niej, też 1.0 z lpg i w zasadzie po jeździe próbnej zapadła decyzja bo do clio to zajebisty silnik, zero stresu w jeździe po autostradach. Wiadomo duster większy i cięższy, sprinterem nie będzie ale też dynamika na pewno podobna do 1.6 wolnossaka a w niskich partiach obrotów zapewne lepsza przez turbo.

Każdym autem trzeba się przejechać, jak ktoś wsiada z 200
  • Odpowiedz
@dupinka5000: haczyk w tym że to dacia
ogólnie duster to spoko auto, ale zdecydowanie nie z tym silnikiem, 1.0 tce nadaje się do sandero czy renault clio, ale duster to już jednak klocek i z wagi, i z kształtu, 1.5 dci dobrze sobie radzi z nim, 1.3 tce też powinien śmigać
@wycz: testy euroncap od wielu lat są g---o warte bo zamiast oceniać to jak auto zachowuje się
  • Odpowiedz
@dupinka5000: haczykiem jest technologia. Zawieszenie niemal bez zmian od czasów Megane II, poza szybą kierowcy musisz brak inpultowego przełącznika (jeden kilk i otwiera/zamyka) przez co brak domykania szyb z pilota, brak automatycznych wycieraczek, kamery 360 to tak naprawdę 4 osobne kamery z przełączaniem widoku itp.

Co do silnika. Jak ktoś potrzebuje tanio jeździć i ma czas.
Da się przeżyć. W mieście schodzisz poniżej 9l, w trasie do 90 poniżej 8l,
  • Odpowiedz