Wpis z mikrobloga

  • 0
@d1sconn3cted: Ccna właśnie robię, jestem po studiach it ale doświadczenie do roku wiec nie za duże, chce się przeprowadzić do krk i szukam pracy i chce mieć rozeznanie ile realnie mogę dostać
  • Odpowiedz
  • 0
@d1sconn3cted: Zdaje sobie sprawę ze zaczynam i nie mam oczekiwań z dupy, chce mieć na życie mieszkanie i odłożyć a z czasem przyjdzie lepsza kasa, albo nowa firma xd
  • Odpowiedz
@d1sconn3cted: dlatego piszę, że już coś trzeba ogarniać.
@mero: poza CCNA to naparzaj pajtona. dużo droższy niż administrator sieci jest automatyk sieci, który zamiast przeklikiwać się przez nody tygodniani zrobi skrypciocha i przeleci przez sieć w pół godziny
  • Odpowiedz
@d1sconn3cted: @strikingsurface: Jesteście pewni, ze junior bez CCNA i z małym doświadczeniem może tyle chcieć? Przecież przeważnie taka osoba naprawdę niewiele potrafi.
@mero: Ten niecały rok doświadczenia to w jakim zakresie? Większe znaczenie ma twoja wiedza i to co robiłeś niż czyste miesiące. Na jakich producentach pracowałeś? Co robiłeś, jakie były twoje obowiązki? To ma ogromne znaczenie.
  • Odpowiedz
Jesteście pewni, ze junior bez CCNA i z małym doświadczeniem może tyle chcieć? Przecież przeważnie taka osoba naprawdę niewiele potrafi.


@WaxYL: tak jak mówiłem jak ma do roku doświadczenia czyli nie 0 i dobrze wypadnie na rozmowie to tak, u mnie w korpo network engineer 7,5k brutto na start dostaje z takim zestawem
  • Odpowiedz
@WaxYL: jeżeli ktoś ma wiedzę na poziomie ccna ale nie zdawał certyfikatu to wg ciebie wiedzy nie ma? Ma, tylko certa nie wrzuci w CV. U mnie ktoś na poziomie CCNA dostaje tyle ile podałem

Jak zapiszę się na CCIE to nagle już mogę chcieć 20k+?


@WaxYL: jeżeli na rozmowie o pracę wykażesz się znajomością sieci na poziomie CCIE to czemu nie ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz