Wpis z mikrobloga

Changelog + info.

Ankieta - na typowym retro pvp fraga powinna dostać osoba która zadała najwięcej obrażeń + ostatnia która uderzyła, u nas dostaje tylko ostatnia - do zmiany czy nie?

W razie wątpliwości - nie mam w planie zaprzestania opłaty servera w najbliższych miesiącach, nawet jak bym nic nad nim nie pracował to wolę mieć dostęp w każdym momencie bez potrzeby ponownej konfiguracji.

Wciąż zostało trochę npc do przetłumaczenia jak by się ktoś nudził.

Link do stronki.

Changelog aktualizowany częściej niż raz na rok w zakładce na discordzie

Systemy itp:
- przywrócony stash itemów
- używając imbu shrine nie trzeba mieć itemów przy sobie, tylko mogą być w stashu
- potion flaski lecą do plecaka z którego są pite, chyba że nie ma miejsca
- możliwość wchodzenia na task bossy z summonem
- wywalenie z boosted potworów których brak/bardzo mało
- zmniejszona częstotliwość save - co 30min
- oddawanie tasków poprawnie działa po eng
- poprawa "krzaczków" w eng questlogu
- z mysterious remains wypada garlic necklace z odpowiednią ilością charge
- możliwość zjedzenia tortoise egg
- zmiana opisu gildii nie buguje stronki
- działanie domowego imbu shrine
- zmiany opisów plecaków w store (żeby nie sugerowało większej ilości slotów)
- niemożliwe założenie strzał nie posiadając wymaganego lvla
- potworki zabijające inne na drodze zabijają także po skosie (wcześniej wchodziły na siebie)
- możliwość picia rumu
- naprawa błędnego wyświetlania misji Spore Gathering w questlogu
- poprawki zbyt wysokich szans charmów
- naprawa zaliczania pokoju braci na inq (latrivan i golgordan)

Potworki:
- summony 200+ - nie chodzą na boki same z siebie, nie można ich uhać ani mas resować
- skullfrost i emberwing biją po 1 czar na turę - dps podobny ale bardziej stały
- zwykłe summony nie wchodzą do domków
- potwory nie walą szybszych skosów niż powinny
- poprawa czarów potworów które nie zadawały dmg (np wave z niestandardowymi kształtami)
- nieco mniejsza szansa parali Retching Horror i Choking Fear
- zmniejszone szanse na dystansowe ataki Glooth Brigand i Bandit
- dodany loot red, green, yellow szmatek do Hellhounda
- możliwość wyboru Hellhounda za 6 kartek w preyach
- poprawa wagi oraz kategorii loota różnych itemów z potworków z Issavi
- dodany brakujący loot do poi bossów
- dodany loot glooth capsule z Glooth Bandit/Brigand (potrzebne do daily taska)
- auto lootowanie beara i kury
- dodany loot Thunder Hammer do Gochabaala

Mapa:
- letnie miasto i brak mikołaja
- dodana Praga Północ zamiast Roshamuul (mapka z starego mirkotsa)

Npc:
- Krzysztof Kolumb reaguje na "yes"
- strażnicy do inq odpowiednio reagują na "trouble" i "problemy"

Możliwość kupna:
- Crystalline Arrow u Gnomerrow
- Fireball Rune u Fstaba

Możliwość sprzedaży:
- Werewolf Amulet u Cygana
- Eye of a Weepeer i Cliff Strider Claw u Janusza
- Greenwood Coat i Mucus Plug u Gnomission
- Golden Sickle u Trollskiego za 1000 zamiast 100gp

#wykopots #mirkots #tibia #tibiazwykopem

Kto powinien dostawać unjusta (fraga) w pvp?

  • wyłącznie last hit (aktualnie na servie) 23.2% (13)
  • last hit + most damage (typowe retro pvp) 76.8% (43)

Oddanych głosów: 56

  • 26
@BananowyKrol: nawet z 2 osobami dostającymi fraga za unjusta to 6 fragów na rsa wciąż jest dużą ilością, jak na ten server, gdzie mało kto prowadzi akcje pvp. A walki teamowe na fragi to od zawsze był rak, od tego jest warmode
@BananowyKrol: jest taki jak powinien być na tej wersji, nie wiem jak było na 8.6 ale może to wynikać z speed boosta na danej kratce. np na trawie 130ms z time ringiem i bohami ma identyczny realny speed (chociaż może mieć niższy w statach) jak 200ek na tempo hurze. A to, że się nie dogania może wynikać z zlagowanego follow albo tego, że follow nie wybiera tak optymalnych ścieżek jak mapclick