Wpis z mikrobloga

Changelog + info.

Ankieta - na typowym retro pvp fraga powinna dostać osoba która zadała najwięcej obrażeń + ostatnia która uderzyła, u nas dostaje tylko ostatnia - do zmiany czy nie?

W razie wątpliwości - nie mam w planie zaprzestania opłaty servera w najbliższych miesiącach, nawet jak bym nic nad nim nie pracował to wolę mieć dostęp w każdym momencie bez potrzeby ponownej konfiguracji.

Wciąż zostało trochę npc do przetłumaczenia jak by się ktoś nudził.

Link do stronki.

Changelog aktualizowany częściej niż raz na rok w zakładce na discordzie

Systemy itp:
- przywrócony stash itemów
- używając imbu shrine nie trzeba mieć itemów przy sobie, tylko mogą być w stashu
- potion flaski lecą do plecaka z którego są pite, chyba że nie ma miejsca
- możliwość wchodzenia na task bossy z summonem
- wywalenie z boosted potworów których brak/bardzo mało
- zmniejszona częstotliwość save - co 30min
- oddawanie tasków poprawnie działa po eng
- poprawa "krzaczków" w eng questlogu
- z mysterious remains wypada garlic necklace z odpowiednią ilością charge
- możliwość zjedzenia tortoise egg
- zmiana opisu gildii nie buguje stronki
- działanie domowego imbu shrine
- zmiany opisów plecaków w store (żeby nie sugerowało większej ilości slotów)
- niemożliwe założenie strzał nie posiadając wymaganego lvla
- potworki zabijające inne na drodze zabijają także po skosie (wcześniej wchodziły na siebie)
- możliwość picia rumu
- naprawa błędnego wyświetlania misji Spore Gathering w questlogu
- poprawki zbyt wysokich szans charmów
- naprawa zaliczania pokoju braci na inq (latrivan i golgordan)

Potworki:
- summony 200+ - nie chodzą na boki same z siebie, nie można ich uhać ani mas resować
- skullfrost i emberwing biją po 1 czar na turę - dps podobny ale bardziej stały
- zwykłe summony nie wchodzą do domków
- potwory nie walą szybszych skosów niż powinny
- poprawa czarów potworów które nie zadawały dmg (np wave z niestandardowymi kształtami)
- nieco mniejsza szansa parali Retching Horror i Choking Fear
- zmniejszone szanse na dystansowe ataki Glooth Brigand i Bandit
- dodany loot red, green, yellow szmatek do Hellhounda
- możliwość wyboru Hellhounda za 6 kartek w preyach
- poprawa wagi oraz kategorii loota różnych itemów z potworków z Issavi
- dodany brakujący loot do poi bossów
- dodany loot glooth capsule z Glooth Bandit/Brigand (potrzebne do daily taska)
- auto lootowanie beara i kury
- dodany loot Thunder Hammer do Gochabaala

Mapa:
- letnie miasto i brak mikołaja
- dodana Praga Północ zamiast Roshamuul (mapka z starego mirkotsa)

Npc:
- Krzysztof Kolumb reaguje na "yes"
- strażnicy do inq odpowiednio reagują na "trouble" i "problemy"

Możliwość kupna:
- Crystalline Arrow u Gnomerrow
- Fireball Rune u Fstaba

Możliwość sprzedaży:
- Werewolf Amulet u Cygana
- Eye of a Weepeer i Cliff Strider Claw u Janusza
- Greenwood Coat i Mucus Plug u Gnomission
- Golden Sickle u Trollskiego za 1000 zamiast 100gp

#wykopots #mirkots #tibia #tibiazwykopem

Kto powinien dostawać unjusta (fraga) w pvp?

  • wyłącznie last hit (aktualnie na servie) 23.2% (13)
  • last hit + most damage (typowe retro pvp) 76.8% (43)

Oddanych głosów: 56

  • 26
@Elements: wzięły i znikły. Problem teraz był taki, że ludzie grali dłużej niż się spodziewałem jak by to nie brzmiało, myślałem że sytuacja z teraz będzie już miesiąc temu i żadne dodatkowe reklamowanie itp nie ma już sensu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@zt_im: no osiągnąłem to co chciałem, żeby dopracować server na tyle, aby się tylko kolejnymi edycjami martwić. Server jest stabilny i wszelkie (znane) krytyczne bugi wyeliminowane. Community bardzo spoko + brak afer które były utrapieniem wszystkich poprzednich edycji głównie przez ułomne adminowanie
@programistalvlhard @Elements @szpecek @Bobo77
To zależy od osoby a nie lvla, czy ktoś bije różne potworki czy ora ciągle to samo. Imo łatwiej o nudę właśnie na hlvl, motywacja spada kiedy praktycznie wszystko na serverze się osiągnęło, zdobyło i nie ma problemu z hajsem. Oczywiście można to poprawić balansem expowisk + nowe questy, ale tak czy inaczej gra na hlvl jest bardziej powtarzalna jak low-mid, dochodzą jedynie daily bosy itp jako urozmaicenie
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Elements: akurat roaring liony były mega przyjemne. problem zaczął się przy mega mozolnym grindzie lizardów na stepach. żałuję że wcześniej nie poszedłem po rozum do głowy i nie przeniosłem się na soul eatery :/
@Geron: imho jest troche bieda z questami na podstawowe itemy dla postaci magicznych.
Już #!$%@?ąc od tego większość tychże jest zrobiona tylko po to żeby były bo waste podczas ich wykonywania jest nieproporcjonalnie większy do nagrody przez co nie opłaca się ich robić a chyba nie taki jest sens questów.

Często w dalej dostępnych miejscach są też fajne respy dla low leveli, ale żeby do nich dotrzeć trzeba się przebić przez
Często w dalej dostępnych miejscach są też fajne respy dla low leveli, ale żeby do nich dotrzeć trzeba się przebić przez takie miejsca gdzie można paść na hita - przez co większość nie wychyla się dalej niż mirkotown


@PotrzebujePsychiatry: to prawda. Jak ktoś nie jest wyjadaczem 12h/dobę to ma kłopot z expieniem do 100 lvla. Później nie wiem XD
@BananowyKrol: chodzi o "retro pvp" aktualne (na rl tibi sa takie servy) a nie jak faktycznie było w dawnych czasach

Retro pvp na rl (wziete z tibiopedi):
1. 2 unjusty – niezależnie od tego, jak wiele postaci wzięło udział w nieusprawiedliwionym zabójstwie PvP, tylko postać która zadała najwięcej obrażeń oraz ta, która zadała ostatnie uderzenie poniosą konsekwencje.
2. Brak ghostingu (oraz swapowania) – każdy zawsze blokuje wszędzie każdą postać.
3. Brak
@Geron: dla mnie 2 unjusty to za dużo za jedną osobę ale ok jest ankieta. Tylko że w ankiecie dałeś nawias który trochę wprowadza w błąd i możliwe też że ludzie dlatego na to głosowali.

Ok a co z tempo hurem. Pamiętam że na 8.6 jak knight to załączył to pół mapy w 5 sekund. Na aktualnym serwerze 200 knight z tempo hurem nie może dogonic 130 msa na auto follow.