@emkey_: mam na myśli olej w ic. Kolektor wydechowy w dieslu zawsze jest okopcony to już inna bajka. Ciśnienie wsteczne komputerem. Każdy diesel z DPF ma czujnik ciśnienia wstecznego.
@bruhh: Faktycznie, czujnik klocków działa odwrotnie, ale ten od płynu hamulcowego mnie zaskoczył. ¯\_(ツ)_/¯
Spoko wiem jak mierzyć olej, mimo wszystko najwięcej kiedykolwiek dolałem 0.7L dlatego trochę mnie zdziwiłeś tym litrem, ale możesz mieć rację, kiedyś dokładniej to sprawdzę ( ͡°͜ʖ͡°)
@bruhh od min do max nie jest ZAWSZE 1 litr. Może być wiecej. Zalezy od auta. Już raz taka dyskusje prowadzilem tutaj i mialem rację. Przykładowe zdjecie ile jest od min do max w jakims Mercedesie, forum chyba też w212, a w moim volvo od min do max jest 1,9 litra. Wiec ta informacje ze ZAWSZE 1 litr mozna wsadzic gdzieś.
@el_dreso Oj chłopie, przykro mi strasznie. Jakby Ci się jednak udało go zwrócić i chciałbyś pewne W212 w V6 z LPG w porównywalnej cenie to dawaj na priv, bo będę mojego sprzedawał.
@el_dreso: 2021 a polak dalej łapie zarzódge na diesla od Niemca, eh xD Przypominam grzecznie i do skutku - Niemiec nie sprzedaje diesla, który ma 10 lub więcej lat, tylko dlatego, że on się do 200 000 km zbliża. On go sprzedaje, bo auto zaczyna szwankować. To proste jak konstrukcja cepa. A tu puff, 99% samochodów wchodzi w jakieś black frajer, gubi kilometraż, błędy i cuda wianki, a potem takie
@el_dreso: haha tak właściwie to masz c207 (c-coupe, w-sedan, s-kombi). To nie jest w212 (212 to e klasa). To jest samochód bazujący na mercedesie klasy C w204. De facto bliźniak c204 (w204 coupe)
@el_dreso: Gwiżdże jak łożyska są to wymiary, ale jak pójdzie uszczelka oleju w turbo, to olej pójdzie pod ciśnieniem do komór spalania albo do wydechu.
A miało być tak pięknie, kupiony w Niemczech, zatarty w drodze do domu....
Spoko wiem jak mierzyć olej, mimo wszystko najwięcej kiedykolwiek dolałem 0.7L dlatego trochę mnie zdziwiłeś tym litrem, ale możesz mieć rację, kiedyś dokładniej to sprawdzę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kiedy ludzie się nauczą?
@el_dreso: strasznie mi przykro z tego powodu. trzymaj sie mirku.
Przypominam grzecznie i do skutku - Niemiec nie sprzedaje diesla, który ma 10 lub więcej lat, tylko dlatego, że on się do 200 000 km zbliża. On go sprzedaje, bo auto zaczyna szwankować. To proste jak konstrukcja cepa. A tu puff, 99% samochodów wchodzi w jakieś black frajer, gubi kilometraż, błędy i cuda wianki, a potem takie
tak właściwie to masz c207 (c-coupe, w-sedan, s-kombi). To nie jest w212 (212 to e klasa). To jest samochód bazujący na mercedesie klasy C w204. De facto bliźniak c204 (w204 coupe)
Komentarz usunięty przez autora