Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@emkey_: mam na myśli olej w ic. Kolektor wydechowy w dieslu zawsze jest okopcony to już inna bajka. Ciśnienie wsteczne komputerem. Każdy diesel z DPF ma czujnik ciśnienia wstecznego.
  • Odpowiedz
@bruhh: Faktycznie, czujnik klocków działa odwrotnie, ale ten od płynu hamulcowego mnie zaskoczył. ¯\_(ツ)_/¯

Spoko wiem jak mierzyć olej, mimo wszystko najwięcej kiedykolwiek dolałem 0.7L dlatego trochę mnie zdziwiłeś tym litrem, ale możesz mieć rację, kiedyś dokładniej to sprawdzę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@el_dreso Oj chłopie, przykro mi strasznie. Jakby Ci się jednak udało go zwrócić i chciałbyś pewne W212 w V6 z LPG w porównywalnej cenie to dawaj na priv, bo będę mojego sprzedawał.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@el_dreso: 2021 a polak dalej łapie zarzódge na diesla od Niemca, eh xD
Przypominam grzecznie i do skutku - Niemiec nie sprzedaje diesla, który ma 10 lub więcej lat, tylko dlatego, że on się do 200 000 km zbliża. On go sprzedaje, bo auto zaczyna szwankować. To proste jak konstrukcja cepa. A tu puff, 99% samochodów wchodzi w jakieś black frajer, gubi kilometraż, błędy i cuda wianki, a potem takie
  • Odpowiedz
@el_dreso: haha
tak właściwie to masz c207 (c-coupe, w-sedan, s-kombi). To nie jest w212 (212 to e klasa). To jest samochód bazujący na mercedesie klasy C w204. De facto bliźniak c204 (w204 coupe)
  • Odpowiedz