Aktywne Wpisy
MattBoi +16
Obserwacja po ponad roku wojny. Jeżeli ktokolwiek byłby w stanie poświęcić swoje życie za kraj w którym akurat się urodził, po obserwacji tego co dzieje się na ukrainie wniosek jest jeden - jest idiotą. Zobaczcie jak bezużytecznym kawałkiem truchła stają się tysiące orków i ukrów, jedni giną z przymusu, drudzy często z jakiejś zaprogramowanej w ich głowach tragiczno-bohaterskiej idei patriotyzmu. Koniec końców kończą jako nawóz albo jako desperaci bez rąk i nóg
Pytanie do ekspertów wojennych.
Jak wyglądałby działania pod Bachmutem gdyby walczyć zaczęło NATO/USA?
Nie chodzi mi jakąś teorię, że wjadą na Ukrainę ale techniczne strony związane z atakiem, walką, itd.. armii dysponującej sprzętem i możliwościami NATO/USA.
Przerwa w meczu. Drużyny schodzą do szatni. Ale po przerwie zamiast Ukrainy wychodzi na blisko NATO/USA.
Co najpierw? co później? co dalej? chodzi mi o scenariusz walki, samoloty, drony, czołgi, lasery, bajery :)
#wojna #ukraina #
Jak wyglądałby działania pod Bachmutem gdyby walczyć zaczęło NATO/USA?
Nie chodzi mi jakąś teorię, że wjadą na Ukrainę ale techniczne strony związane z atakiem, walką, itd.. armii dysponującej sprzętem i możliwościami NATO/USA.
Przerwa w meczu. Drużyny schodzą do szatni. Ale po przerwie zamiast Ukrainy wychodzi na blisko NATO/USA.
Co najpierw? co później? co dalej? chodzi mi o scenariusz walki, samoloty, drony, czołgi, lasery, bajery :)
#wojna #ukraina #
Pierwsza część Śródziemia od Monolith to przede wszystkim fajnie oddany klimat, prosty i sensowny system walki (pożyczony od Batmanów z Rocksteady) oraz system Nemezis.
Sama fabuła zaczyna się od najprostszego motywu jaki można sobie wyobrazić, potem jednak dorzuca do pieca i nawet mnie zaciekawiła, chociaż tak naprawdę do końca jest jednym wielkim samouczkiem nowych mechanik :)
System walki to czyste Batmany przerzucone do Śródziemia. Najpierw dają satysfakcję, jednak pod koniec zdałem sobie sprawę, iż dopiero mając wymaksowaną postać dawała ona największą frajdę. Sami bossowie również fajnie skonstruowani, najpierw musieliśmy poznać ich słabości, by potem wykorzystać je w walce.
Z racji tego, że gra jest sandboksem, to gra dorzuca mnóstwo zadań pobocznych. I te po jakimś czasie dają się mocno we znaki swoim znużeniem. Albo się skradamy, albo walczymy mieczem, albo uwalniamy niewolników czy tam szukamy znajdziek. Na początku podszedłem entuzjastycznie do tego wszystkiego, ale pod koniec byłem już srogo wynudzony.
Mechanika skradania się, poruszania, również rodem z Batmanów. Niby wszystko działa płynnie, ale czasami przyklejanie się automatycznie do ściany, w sytuacji, gdy chcemy zrobić coś innego - doprowadzało mnie do szału.
Jeden z najlepszych tytułów dla fanów Tolkienowskiego świata. Uważajcie jednak - jeśli macie alergię na sandboksy możecie się bardzo szybko znudzić. Wymaksowanie zajęło mi 25 godzin, po 15 miałem już naprawdę dość i nie wiem czy znajdę siłę na fabularne DLC. Jeśli ktoś ma info o ich długości to niech się podzieli, żebym wiedział czy jest sens się pchać :)
#gry #grypc #shadowofmordor #steam
Komentarz usunięty przez autora
https://store.playstation.com/pl-pl/product/EP1018-CUSA00053_00-SHADOWOFMORDOR01
Aczkolwiek sama gra jest absolutnie dobra :)
Po wielu latach Warner Bros. oficjalnie uzyskał prawa patentowe do swojego systemu Nemesis jaki zastosował w grze Cień Mordoru oraz Cień Wojny. Patent pozostanie ważny do 2035 roku.
Uprawomocnienie patentu wejdzie w życie 23 lutego i pod warunkiem, że będą uiszczane opłaty to będzie on ważny do 2035 roku. Teraz wszyscy deweloperzy, którzy tworzą funkcje gry obejmujące powyższe aspekty muszą zakupić licencję Warner Bros.
Studia mogą oczywiście tworzyć
Trochę emnie męczyła w jedynce powtarzalność misji. Oznacz 4 kapitanów, później znowu, później znowu, w dodatkach znowu...
W Shadow of war też jest pewna powtarzalność ale mam wrażenie że mniej męcząca.
Powtarzalność i chęć zrobienia setki w podstawce dały się jednak we znaki :)