@PanKracy582: jak na tym filmiku gość zaczął lecieć bokiem, to sobie pomyślałem, że też tak robiłem swoim FWD, ale jak zaczął przekładać samochód w zakrętach, to do tej pory nie mogę szczeny zebrać z ziemi...
@PanKracy582: nie mam za bardzo pojęcia o którym elemencie mówicie. Jeśli moment dokręcenia był duży, to nie powinno się stać to co napiszę poniżej.
W nocy była ujemna temperatura do -15, więc jeśli w śrubie pojawiła się nagłe duża siła, to w wyniku niewielkiej udarności śruby o wysokiej wytrzymałości mogła pęknąć.
To są tylko przypusczenia, ale muszę poszukać badań udarowych śrub jakie wyniki wychodzą, bo tutaj strzelałem.
@Jin slide to kontrolowany poślizg napędem na przód, czyli to co robi op czy ten typ z wideo, power slide to slide tylko wszystkie koła ci się ślizgają najczęściej napędem 4x4/awd, a drift to wogóle inny rodzaj poślizgu gdzie przednie koła się praktycznie nie ślizgają, a ślizga się głównie tył, a jest kontrolowany poprzez moment obrotowy tylnej osi. Nie każdy poślizg kontrolowany to drift.
Zobacz filmik wyżej, który wrzucił pankracy - facet ładniej ślizga się Avensisem kombi niż ja moim typnonapędowcem.
@Jin: Widziałem, nawet mu odpowiedziałem. Ślizgać to słowo kluczowe. Ślizgać to się możesz nawet dupą ale to nie będzie drift. Żeby driftować nie tylko na lodzie, to trzeba jeszcze mieć coś pod maską a nie tylko "tylkonapędowca".
@killzone co ty #!$%@?, jak będziesz chciał to i #!$%@? podriftujesz. Nic nie trzeba mieć pod maską, a tak na prawdę to im mniej koni na początek tym lepiej.
@killzone hmm ciekawe ikoną driftu - toyota corolla 86 ma tylko 130 koni.
I co to za nazewnictwo zakręt 120°? 120° czego?
Nie da się pojechać prostopadle do osi zakrętu, jak jesteś w tej pozycji, to znaczy, że właśnie się obracasz i straciłeś kontrolę nad driftem. No chyba, że masz taki kąt skrętu, który pozwala Ci obrócić koła powyżej 90° od normalnej pozycji, czego chyba nikt nigdy wcześniej
#motoryzacja #drift #heheszki
źródło: comment_1612851704SiP3QZDJRa9Xg4lj6PQVAp.jpg
Pobierz@PanKracy582: To takie ślizganie się na rękawie. A nie drift. Ale i tak gość nieźle ogarnia.
@killzone:
Drift to jazda w poślizgu kontrolowanym - pałowanie golfa na ręcznym też się liczy. Konkretny rodzaj driftu RWD o którym Ty myślisz to power slide
@PanKracy582:
Zajebisty typ w tej Toitoice.
@Jin: xD. Nie.
@PanKracy582: uwielbiam jak ktoś zwraca się w stylu "ej typie".
@PanKracy582: to jaką ma?
@PanKracy582: to może powinieneś skorygować mnie i powiedzieć o wytrzymałości na ścięcie a nie na zryw?
@PanKracy582:
Zobacz filmik wyżej, który wrzucił pankracy - facet ładniej ślizga się Avensisem kombi niż ja moim typnonapędowcem.
Komentarz usunięty przez autora
W nocy była ujemna temperatura do -15, więc jeśli w śrubie pojawiła się nagłe duża siła, to w wyniku niewielkiej udarności śruby o wysokiej wytrzymałości mogła pęknąć.
To są tylko przypusczenia, ale muszę poszukać badań udarowych śrub jakie wyniki wychodzą, bo tutaj strzelałem.
@Jin: Widziałem, nawet mu odpowiedziałem. Ślizgać to słowo kluczowe. Ślizgać to się możesz nawet dupą ale to nie będzie drift. Żeby driftować nie tylko na lodzie, to trzeba jeszcze mieć coś pod maską a nie tylko "tylkonapędowca".
Komentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_1612863322YvqsQZFe4ZzBiurXbLP09L.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
I co to za nazewnictwo zakręt 120°? 120° czego?
Nie da się pojechać prostopadle do osi zakrętu, jak jesteś w tej pozycji, to znaczy, że właśnie się obracasz i straciłeś kontrolę nad driftem. No chyba, że masz taki kąt skrętu, który pozwala Ci obrócić koła powyżej 90° od normalnej pozycji, czego chyba nikt nigdy wcześniej
@Kotlet_2137_schabowy: Napisałem prawie prostopadle do jego osi