Wpis z mikrobloga

@Kotlet_2137_schabowy: podałeś trochę błędną definicję powerslide'u. Rożnica między driftem i powerslidem jest taka, że drift zaczyna się jeszcze sporo przed apexem, czyli wchodząc w zakręt już znajdujesz się w poślizgu. W przypadku powerslide'u poślizg zaczyna się już za apexem(lub w jego okolicy) i najczęściej spowodowany jest zbyt gwałtownym dodaniem gazu przy wyjściu z zakrętu, stąd nazwa powerslide. Jest wiele technik, żeby zainicjować drift jednak w zasadzie każdy zaczyna od wejścia
  • Odpowiedz
@Cobble Większość technik jest po to by właśnie nie jechać na ręcznym. #!$%@? w pedały, transfer masy na przód i scandi flick nie potrzebują ręcznego. Ręczny bardzo spowalnia i nadaje duży kąt, dlatego lepiej go za często nie używać.

Slide i powerslide możesz sobie wyobrazić tak jakby ktoś ciągnął sanki np. W kuligu

Drift działa tak jakby ktoś pchał te sanki. W obu sytuacjach na zakręcie jest poślizg, ale są to
  • Odpowiedz
wciąż lepiej niż mnóstwo ludzi z RWD

xD


@PanKracy582: to się nazywa najwyżej powerslide a nie drift. Drift jest wtedy gdy zwiększasz prędkość lub przynajmniej utrzymujesz ją w zakręcie. Driftem jest to co dzieje się przed apexem, powerslide to sytuacja w której korzystając z masy lub mocy wychodzisz z tego zakrętu powodując nadsterowność. To na filmie to nie jest drift, w fwd przy próbie zwiększenia prędkości kąt będzie się wypłaszczał
  • Odpowiedz
@Kotlet_2137_schabowy: tworzysz jakieś swoje własne definicje, a różnica między powerslide'em, a drift'em jest prosta i właśnie polega na tym o czym pisałem. Car Throttle kiedyś wrzucił cały film na ten temat. Hoonicorn V2 Ken'a Blocka ma AWD i w jego przypadku też będziesz pisał, że to nie drift tylko jakiś slide? Co do technik driftu to są jak narzędzia, używasz wszystkich lub tych które lubisz w zależności od sytuacji. Handbrake
  • Odpowiedz
Myślę, że można stwierdzić, że gość w Avensisie driftował, gdyż zainicjował poślizg przed zakrętem, przejechał go w poślizgu, a nawet dołożył jakieś przejścia.


@Cobble: nie zwiększył/nie utrzymał prędkości. Nie można tego nazwać driftem. W fwd prędkość zawsze jest stratna. Inicjacja ręcznym czy lewą na heblu nic tu nie zmienia. W rwd/awd zawsze możesz zwiekszyć prędkość na wyjściu utrzymując kąt. W fwd nie możesz tego zrobić. Ot różnica. Power w powerslide
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Cobble: nie wiem w jaki sposób to zaprzecza temu co napisałem. Powerslide fwd z masy wykonujesz "na rybkę" wykorzystując zgromadzoną energię kinetyczną. To wszystko są ślizgi, to nie jest drift, jak zwiększysz kąt w trakcie tego uślizgu nie tracąc prędkości w fwd? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Drift nazywamy kontrolowanym poślizgiem właśnie dlatego, że można go kontrolować. W fwd wszystko jest feint slidem. Im dłużej trwa poślizg
  • Odpowiedz