Wpis z mikrobloga

@ShaktiSS no i prosi cię przy płatności o pin do aplikacji a nie do blika. Musisz wejść w ustawienia, dalej szukać zmień pin. U mnie w pekao W APLIKACJI MOBILNEJ to ustawienia -> logowanie i autoryzacja -> pin

Tylko w apce możesz to zmienić
  • Odpowiedz
@slepauliczka: własnie to zrobilem w telefonie, mam ustawienia w zakladce bezpieczenstwo i zmiana pin, zmieniłem, zapamietalem dobrze, i nie działa przy płatnosci... nie wiem co ze sobą zrobić, odpuszcze sobie
  • Odpowiedz
@slepauliczka: tak mogę, zmieniałem pin do aplikacji bankowej na stronie internetowej, potem w ustawieniach na aplikacji mobilnej, może ten getin bank jest zbadżony i o wszystkim nie pomyśleli, zmęczyło mnie szukanie tego i mam to gdzieś juz, nie wiem moze na infolinie zadzwonie kiedys
  • Odpowiedz