Wpis z mikrobloga

@Ravan:

A poza tym jest fanatycznym konserwatystą

To akurat minus, nie przeczę (jeśli mówimy o konserwatyzmie na płaszczyźnie obyczajowej), ale pytanie na ile to jego faktycznie poglądy, a na ile gra pod skrajnie konserwatywny elektorat. Tak czy siak, jak mówią - nobody's perfect ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dutch - @Ravan: 
A poza tym jest fanatycznym konserwatystą
To akurat minus, nie prze...
  • Odpowiedz
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl:

Ty chyba też nauki humanistyczne kończyłeś.

Nie da się ukryć. Konkretnie nauki prawne. Czuję się tym bardziej uprawniony do śmiania się z mitologizowania doktoratu z tychże, przynajmniej nikt mi nie zarzuci stronniczości, bo jestem wykopowym programistą 20k ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Czytałeś może te prace memcena?

Nie, aktualnie czytam "365 dni" Lipińskiej. Warto?
  • Odpowiedz
@Dutch: jeden dostał się sejmu, a drugi markuje swoim nazwiskiem najgorsze piwo, jakie w życiu piłem.

Zwycięstwo Zandberga jest oczywiste.
  • Odpowiedz
@wladyslaw-krakowski:
Czy większość - nie wiem, do pewnego stopnia na pewno, pytanie czy to 80%, 50%, czy 35%. Ja po prostu jestem gospodarczym "konserwatystą" i światopoglądowym liberałem, nie odbieram Mentzenowi ani nikomu innemu prawa do bycia zdecydowanie bardziej na prawo (ani na lewo) w kwestiach światopoglądowych.
  • Odpowiedz
@Majk_:

drugi markuje swoim nazwiskiem najgorsze piwo, jakie w życiu piłem.

Ha, czyli próbowałeś! Kolejne epickie zwycięstwo pana MentzenaPhD, któremu dałeś zarobić, drogi Majku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz