Wpis z mikrobloga

#honda #motoryzacja #tuning Mam pytanie, aktualnie posiadam auto z silnikiem K20 odetkany. Czyli wymieniony kolektor dolotowy na większy + sam dolot w specyfikacji wyścigowej, kolektor wydechowy wymieniony na 4:2:1 + wszystko za nim. dało to z 20% mocy. Myślicie, że warto zapakować na to wałki w specyfikacji wyścigowej? Auto jest N/A
  • 5
  • Odpowiedz
@Majk83: nie, jeżeli tym jeździsz na co dzień

kolektor dolotowy na większy + sam dolot w specyfikacji wyścigowej, kolektor wydechowy wymieniony na 4:2:1 + wszystko za nim. dało to z 20% mocy


@Majk83: hamowałeś? Z ilu na ile? ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@Atreyu: Hamowałem z 200 na 240 KM pozatym w przypadku vtec plusem jest fakt, że do 3,5 tys obrotów (przesunięty z fabrycznego 5,5 tys) mam wałek standardowy, zabawa się zacznie jak się załączy ostry. Oczywiście wymienione będą sprężyny zaworowe oraz popychacze na tytan.
  • Odpowiedz
@Majk83: jak to zabawka na tor, baw się śmiało

Jeżeli jeździsz tym po drodze, to nie bez przyczyny do zwykłych dupowozów nie pakuje się ostrych wałków
  • Odpowiedz