Wpis z mikrobloga

Mirki, wie ktoś o co chodzi? Nie mogę potwierdzić tożsamości w Lotto za pomocą banku (Inteligo, system mojeID, e-tożsamość czy jak tam to się zwie). Pokazuje mi „potwierdzenie tożsamości nie jest możliwe” i wylogowuje. A przedtem używałem już nieraz profilu zaufanego i tego wszystkiego np. do dopisywania się na wybory i wszystko działało ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#lotto #inteligo #banki #profilzaufany #bankowosc #kiciochpyta
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@dj-disco: No właśnie próbowałem zaraz jak weszła ta możliwość i było to samo. Myślałem ze jakiś bug, albo coś nie działa jeszcze, i odpuściłem. Teraz chciałem spróbować jeszcze raz i dalej to samo ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@Vaerlin: To nie ma właściwie nic wspólnego z Profilem jak coś. mojeID obsługuje KIR.

Spróbuj zgłosić problem do banku, może jakoś źle zapisali twoje dane czy coś
  • Odpowiedz
@Vaerlin, prosimy spróbować na nowo ustanowić e-tożsamość w serwisie Inteligo, a potem na nowo skorzystać z serwisu lotto. Jeśli sytuacja się powtórzy to prosimy o jej zgłoszenie na naszej infolinii lub kontakt z nami w serwisie Inteligo -> Poczta. Nasi konsultanci są dostępni całą dobę pod numerami telefonu: 800 121 121 lub 81 535 67 89.
@Vaerlin
  • Odpowiedz