Wpis z mikrobloga

Jestem początkującym graczem i chciałbym kupić jakiś zestaw, opłaca się iść w Warhammera 40k jeśli chodzi o rozgrywkę bitew, czy Age of Sigmar? Bo 40k chyba przestał być wspierany? Jak to jest? Nie mogę znaleźć sensownych informacji w przeglądarce.

#warhammer40k #warhammer i trochę #modelarstwo
  • 21
@Bestek: To jeszcze trochę ci namieszam :) Jeżeli chcesz kupić #w40k, to popatrz i przemyśl dokładnie, co chcesz mieć. Games Workshop wydaje tę grę w nieintuicyjny sposób. To znaczy, masz podręcznik z regułami podstawowymi oraz podręczniki dla poszczególnych armii – kodeksy, ale…

… kodeksy niekoniecznie muszą zawierać reguły, które są do końca zgodne z obecną edycją reguł podstawowych. Przykładowo kodeks do armii Adeptus Mechanicus jest zgodny z ósmą edycją. Obecnie
@CienRogategoSzczura: @Bestek:
Meh, znowu hate na AoS : >!
AoS to, bardzo trafnie spostrzeżone przez Vinca Venturellę, inny rodzaj fantastyki niż stary WHFB. Tutaj całe wideo, polecam bo fajnie się go słucha, ale w skrócie: Stary WHFB to klasyczne Heroic Fantasy/Sword and Sorcery (coś pomiędzy DnD a Conanem barbarzyńcą), natomiast AoS to raczej Epic/Mythic Fantasy, czyli coś bliżej mitologii greckiej i/lub Tolkienowskiego świata.

Uwielbiam każdy rodzaj fantasy, ale nie
@Bestek: zawsze też możesz zacząć od Kill Teama - 40k lub Warcry - AoS. Mniejsze potyczki mniej figurek idealne do weekendowego popykania ze znajomymi. Ew. już w skali mikro Warhammer Underwolds z elementami karcianki. Z dwóch stertingow wolę 40k, bo lubię książki w tym świecie i bardziej rozeznaje się kto co i z kim.
@Bestek: jak na początek zabawy czemu nie? W sam raz, żeby popracować trochę z modelami, a ich ilość jest całkiem spoko jak na zestaw. W ostateczności, gdybyś nie wchodził w pełną Czterdziestkę, to zarówno Warriorów jak i Assault Intercessorów wystawisz w Kill Teamie.